Hoe kom ik af van standaard dubbele regels in de urenregistratie?

Inhoudsopgave

Vraag

Bij de urenregistratie van naam medewerker staan per dag 2 regels. 2x maandag, 2x dinsdag, etc. Ik zou dit graag weer aan willen passen naar 1 regel per dag. Hoe doe ik dit?

Antwoord

Het tonen van 2 regels per dag is een instelling welke per medewerker kan worden aangepast.

  1. Zoek hiervoor als eerst de medewerker op.
  2. Navigeer vervolgens naar de pagina Aan-Afwezigheid > Uren > Registratie > Instellingen.
    Hier is vervolgens het vinkje Standaard split-shift zichtbaar. Dit vinkje is bedoeld om de registratie makkelijker te maken voor mensen welke standaard een gesplitste dienst hebben. (Bijvoorbeeld van 09:00 tot 12:00 en van 19:00 tot 23:00). Op deze manier hoeft deze medewerker niet elke dag op het kopieer knopje in de urenregistratie te drukken om nog een regel aan te maken.
  3. Zet dit vinkje uit en sla de wijzigingen op door onderaan de pagina op het opslaan icoon te drukken.

Was dit artikel nuttig?