Ontbrekende stukken

Het systeem controleert op volledigheid van aanwezigheid van specifieke bestanden geüpload in het medewerker dossier. Wanneer een bestand ontbreekt, zal hiervan melding gedaan worden op pagina Ontbrekende stukken.

Wanneer je een ontbrekend document upload, zal de vermelding de volgende dag uit de overzichten verdwenen zijn. Iedere nacht doet het systeem een update van de controles.

Er zijn 3 plekken in de software waar melding gemaakt wordt van ontbrekende stukken:

  1. Op de pagina Ontbrekende stukken;
  2. Op het Werkgeverloket bij de geselecteerde medewerker;
  3. Op de Cockpit pagina van de module Berichten.

Het betreft allemaal dezelfde meldingen, dus als je een melding oplost dan verdwijnt deze van alle drie deze plekken.

Afbeelding – Dossiermeldingen op pagina Ontbrekende stukken
Afbeelding – Ontbrekende stukken melding op het Werkgeverloket
Afbeelding – Ontbrekende stukken op pagina Berichten Cockpit

Document typen #

Op welke Document typen het systeem moet controleren, kun je instellen op pagina Inrichting > Documenten > Cockpitdocumenten.