Skip to content
Staff HelpStaff Help
  • Home
  • Ik ben
    • Afdelingsmanager
    • Regiomanager
    • HR-Professional
    • Planner
    • Financial Controller
    • Ondernemer
    • Salarisverwerker
  • Apps
    • App Personeel
    • App Planning
    • App Uren
    • App Omzet
    • App Relaties
    • App Facturatie
    • App Prestatie
    • App Rapporten
    • App Loketten
    • App Taken
    • App Inkoop
  • Alle artikelen
  • Releases
  • Veiligheid
  • Contact
Popular Search verlofurenbonusnmbrswettelijk

Personeel

  • Vakkrachten
  • Werkschema
  • Welkomstmail opnieuw versturen
  • Module: Declaraties
  • Werken met Min-Maxers
  • Wijziging kostprijs medewerker bij wijzigen van salaris “inclusief” naar “direct uitkeren”
  • Wachtwoord resetten
  • Functies beheren
Personeel >3.2 Extensie: Berichten
  • Boodschap voor personeelszaken
Personeel >3.3 Extensie: Bibliotheek
  • Bibliotheek onderhouden
  • Favorieten
Personeel >3.4 Extensie: Kwaliteit
  • Vaardigheden beheren
  • Kwaliteit: Functioneren & Evaluaties
Personeel >3.6 Extensie: Declaraties
  • Declaraties
  • Module: Declaraties
Personeel >3.7 Extensie: Bonus
  • Bonus – POP (Plezier Om Prestatie)
Personeel >3.5 Extensie: CAO regels
  • Rusttijden instelling minimaal onafgebroken rust
Personeel >3.8 Extensie: Cockpits
  • Bonus Totaal
  • HR Cockpit
Personeel >1.0 How to start?
  • Aanpassen stamgegevens van een medewerker
  • 2-stap authenticatie methode
  • Dienstverbanden en contracten toevoegen / aanpassen / verwijderen
  • Staff Medewerker App
  • Inloggen
Personeel >2.1 App: Personalia
  • Communicatiemiddelen
  • Aanpassen stamgegevens van een medewerker
  • Mailadres wijzigen
  • Batch mutaties (medewerkers verwijderen)
  • Ik krijg de melding “Uw login is gedeactiveerd”
  • Connexie medewerker vroegtijdig zichtbaar maken in Staff
  • Gebruikersbeheer
  • Functies beheren
  • Medewerker toevoegen / aanpassen / verwijderen
  • Gebruikers aanmaken
  • Jubileum berekening
Personeel >2.2 App: Dienstverband
  • FAQ: Wat te doen bij fout in overgang naar andere organisatie
  • Update 01-2022 – Pop-up Ingrepen doen na contractwijziging
  • Hoe pas ik de begindatum van een medewerker aan?
  • Medewerker met een 2e dienstverband / contract invoeren
  • Dienstverbanden en contracten toevoegen / aanpassen / verwijderen
  • Jubileum berekening
  • Loonheffingskorting aanpassen
Personeel >2.3 App: Salaris
  • Aanpassing op de functionaliteit collectieve salarisverhoging
  • Salariscommunicatie indienen
  • Hoe pas ik de begindatum van een medewerker aan?
  • Dienstverbanden en contracten toevoegen / aanpassen / verwijderen
  • Loonheffingskorting aanpassen
Personeel >2.4 App: Artikelen
  • Artikelen
  • Artikelen
  • Artikelen beheren
Personeel >2.5 App: Documenten / Salarisstroken
  • Overzicht van filetypes per pagina
  • Correspondentie (Mergen)
Personeel >2.6 App: Kostprijs
  • Medewerker uurkosten (kostprijs)
Personeel >2.7 App: Intakeformulier nieuwe medewerker
  • Intakeformulier nieuwe medewerker
Personeel >4.0 Updates
  • Aanpassing op de functionaliteit collectieve salarisverhoging
  • Noodnummers toegevoegd aan Rapport Personeel Totaal
  • Update 01-2022 – Pop-up Ingrepen doen na contractwijziging
  • Update 01-2022 – Adres gegevens tonen in Personeel Totaal
Personeel >2.8 App: Mijn agenda
  • Mijn agenda (BETA)

Planning

Planning >2.1 App: Beschikbaarheid
  • Beschikbaarheid
  • Connexie medewerker vroegtijdig zichtbaar maken in Staff
Planning >2.2 App: Afdelingsroosteren - Personen
  • Rusttijden instelling minimaal onafgebroken rust
  • Rooster verwijderen over een langere periode
  • Rooster kopiëren over een langere periode
  • Rooster kopiëren naar de volgende week
  • Personen roosteren – contracturen laatste week van het jaar
  • Connexie medewerker vroegtijdig zichtbaar maken in Staff
Planning >3.1 Extensie: Diensten roosteren
  • Zoekfilter op de Pagina waar de roosterdiensten geconfigureerd worden
  • Rusttijden instelling minimaal onafgebroken rust
  • Pagina Invoeren Flex toont geen naam bij ingevulde dienst
  • Update 01-2022 – Verbetering bij het inrichten van roosterdiensten
  • Aanmaken nieuwe dienst
  • Rooster verwijderen over een langere periode
  • Rooster kopiëren over een langere periode
Planning >3.5 Extensie: Opdrachten roosteren
  • Agenda-items / opdrachten ook tonen in het dienstenrooster
Planning >1.0 How to start?
  • Rooster verwijderen over een langere periode
  • Rooster kopiëren over een langere periode
Planning >4.0 Updates
  • Agenda-items / opdrachten ook tonen in het dienstenrooster
  • Startdata bij Periode Roosteren standaard op ‘deze week’
  • Update 01-2022 – Verbetering bij het inrichten van roosterdiensten

Uren

  • Verlofuren opnieuw verstrekken
  • Verlofmanager aanpassen
  • Verlof – Uitbreiding inzage verlofdagen
  • Voorbeeldberekening verloftoekenning (in een gebroken maand)
  • Verjaringsoverzicht
  • FAQ: Wat te doen bij fout in overgang naar andere organisatie
  • Urenregistratie op afdelingsniveau
  • Uren Totaal
  • Uren registreren over een langere periode
  • Uren registreren voor jongeren onder de 16
Uren >1.0 How to start?
  • Collectief – verstrekken
  • Collectief – startwaarden
Uren >2.1 App: Registratie
  • Ingrepen
  • Activiteitenmatrix zonder inactieve organisatorische eenheden
  • Activiteitenmatrix
  • Medewerkers -in en uitlenen
  • Hoe kom ik af van standaard dubbele regels in de urenregistratie?
  • Mijn uren
  • Feestdagen registreren
Uren >2.2 App: Fiatteren
  • Evalueren en goedkeuren van kloktijden
Uren >3.1 Extensie: Verlof
  • Ingrepen
  • Implementatie Verlofuren geavanceerd ( incl. (Boven)wettelijke verlofuren)
  • De verlofmodule inrichten
  • Collectief – TVT Ingrepen
  • Collectief – Toekennen VAK en ATV aan oproepkrachten
  • Collectief – overnemen
  • Collectief – verstrekken
  • Collectief – startwaarden
Uren >3.3 Extensie: Grenswaarden
  • Grenswaarden per afdeling tbv facturatie & sturing
Uren >3.4 Extensie: Spaaruren
  • Afrondingsverschil bij aanvragen en goedkeuren verlof spaaruren medewerkers
  • Spaaruren
Uren >4.0 Updates
  • Widget uren cumulatief
  • Urenregistratie afsluiten beschikbaar vanaf de pagina Kloktijden evaluatie
  • Activiteitenmatrix zonder inactieve organisatorische eenheden
  • Activiteitenmatrix
  • Update 01-2022 – Foutmelding in Safari bij de pagina Invoeren Flex
Uren > 3.6 Extensie: Klokken
  • Klokken voor medewerkers
  • Evalueren en goedkeuren van kloktijden
  • Inrichten klokken
  • Ik wil beginnen met klokken

Omzet

  • Budget
  • Omzet Totaal
  • Grootboekrekeningnummer betaalwijze wijzigen (per datum)
Omzet >1.0 How to start?
  • Omzetgroep aanmaken
  • Klantspecifieke betaalwijze aanmaken
  • Grootboekrekeningnummer koppelen aan bestaande algemene (MaxCC) betaalwijze
  • Grootboekrekeningnummer koppelen aan bestaande klantspecifieke betaalwijze
  • Grootboekrekeningnummer betaalwijze wijzigen met terugwerkende kracht
  • Aanmaken grootboekrekeningnummer
  • Omzetregistratie inrichting aanpassen
  • Omzet registreren
Omzet >2.1 App: Kassa
  • Omzetgroep/betaalwijze toevoegen aan kassa
  • Omzetregistratie import logs verwijderen
Omzet >4.0 Updates
  • Update 01-2022 – Aanmaken omzetgroepen en betaalwijzen d.m.v. automatische import
  • Update 12-2021 – Aanmaken omzetgroepen en betaalwijzen d.m.v. automatische import
Omzet >3.1 Extensie: Kantoorkas
  • Kantoorkas totaal
Omzet >3.2 Extensie: Automaten
  • Automaatregistratie
Omzet >3.3 Extensie: Bonusberekening o.b.v. omzetregistratie
  • Bonus op de omzet

Relaties

Relaties >1.0 How to start?
  • Relaties beheren t.b.v. facturatie
Relaties >2.1 App: Stamdata
  • Relaties beheren t.b.v. facturatie
  • Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen
Relaties >3.1 Extensie: Contracten
  • Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen
Relaties >4.0 Updates
  • Foutmelding bij het invoeren van een Relatie

Facturatie

  • Relaties beheren t.b.v. facturatie
Facturatie > 1.0 How to start?
  • Facturatie
Facturatie > 2.1 App: Facturen:Totaal
  • Aanmaken losse conceptfactuur (BETA)
  • Facturatie Totaal
Facturatie > 2.2 App: Facturen:Debiteuren
  • Inrichten losse conceptfactuur (BETA)
  • Facturatie
  • Herinneringen en creditnota’s versturen
Facturatie > 2.3 App: Facturen: Taken
  • Taakfacturatie
  • Taakfacturatie inrichten
  • Foutieve factuur verwijderen of crediteren
  • Herinneringen en creditnota’s versturen
Facturatie > 2.4 App: Facturen:Abonnementen
  • Update 01-2022 – Gedeeltelijke periode bij de abonnementsfacturatie
  • Foutieve factuur verwijderen of crediteren
  • Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen
  • Abonnementsfacturatie
  • Herinneringen en creditnota’s versturen
Facturatie > 4.0 Updates
  • Batchverwerking facturen verzenden gerepareerd
  • Nieuwe factuur o.b.v. losse factuurregels aanmaken via het plusje boven de zoekbalk
  • Gecrediteerde abonnementsfacturen worden onterecht als omzet taak tegengeboekt
  • Verbeteringen bij aanmaken van factuur o.b.v. losse factuurregels
  • Aanmaken losse conceptfactuur (BETA)
  • Update 01-2022 – Te factureren taken werden onjuist getoond in het debiteuren overzicht
  • Update 01-2022 – Gedeeltelijke periode bij de abonnementsfacturatie

Prestatie

Prestatie >1.0 How to start?
  • Arbeidsproductiviteit instellingen
  • Administratiegroepen
Prestatie >2.1 App: Arbeidsproductiviteit
  • Bezettingsgraad
  • Locatiebudgetsheet
  • APG target aanpassen
  • Omzetgroep toevoegen aan arbeidsproductiviteit instellingen
  • Arbeidsproductiviteit instellingen
  • Arbeidsproductiviteit
  • APG Verschillen
Prestatie >2.3 App: Brutowinst
  • Brutowinstmarge
  • Locatiebudgetsheet
Prestatie >2.4 App: Resultaat
  • Budget
  • Locatiebudgetsheet
  • Resultaat
Prestatie >2.5 App: Regioprestatie
  • Locatiebudgetsheet

Rapporten

  • Verloningsrapportage
  • Verlof Totaal (beta)
  • Projectrapportage, incl. kosten, omschrijving en resultaat
  • Mijn Rapporten (abonneren op raadplegen rapportages)
Rapporten >1.0 How to start?
  • Totaal overzicht alle Raadplegen Rapporten
  • Update 01-2022 – Abonnees toevoegen aan ‘Mijn rapporten’
  • Raadplegen rapportages
Rapporten >2.1 App: Rapporten: Totaal
  • Bonus Totaal
  • Uitbreidingen Personeel Totaal: filters peildatum en Personalia
  • Omzet Totaal
  • Update 01-2022 – Adres gegevens tonen in Personeel Totaal
  • Gebruiker Totaal
  • Personeel Totaal
Rapporten >4.0 Updates
  • Projectrapportage bevat afwijkende inhoud na versturen
  • Update 01-2022 – Abonnees toevoegen aan ‘Mijn rapporten’

Loketten

  • Widget ABC t.o.v. budget
  • Widget HACCP live
  • Staff 2.0
  • Loketten, loketsjablonen en batchbewerking.
  • Mijn loket

Taken

Taken >2.1 App: Taken
  • Boodschap voor personeelszaken
  • Terugkerende taken (taakreeks)
  • Supporttaken raadplegen
  • Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen
  • Taken Totaal
Taken >3.1 Extensie: Projecten
  • Projectrapportage, incl. kosten, omschrijving en resultaat
  • Projecten kopiëren
Taken >4.0 Updates
  • Deadline niet meer verplicht op een taak
  • Omschrijving en Resultaat van taken tonen in Rapport Taken Totaal
  • Taken handmatig gekoppeld aan projectitem niet zichtbaar in Taken Totaal
  • Gedeactiveerde taak Typeringen worden nog getoond bij Taken
  • Taken Totaal filter ‘Laatste Wijziging’ geeft geen resultaten
  • Filters opslaan bij rapport Taken Totaal
  • Terugkerende taken (taakreeks)
  • Update 01-2022 – Taken totaal
  • Update 01-2022 – Kolom “Project item” toevoegen aan Taken Totaal
  • Update 12-2021 – Taken totaal
  • Update 01-2022 – Relatie projecttaak tonen in Taken totaal

Inkoop

  • Beschermd: Sligro koppeling (Technische handleiding)
  • Sligro koppeling
Inkoop >2.1 App: Inkoop registratie
  • Contante inkopen registreren
  • Inkoop

Koppelingen

  • Update 01-2022 – Onterechte ‘succes’ melding bij Importsheet locatiebudgetten
  • Exporteren uren naar Connexie
  • De Aanwezigheid-Module i.c.m. Datafox
Koppeling: NMBRS
  • Inrichting negatieve uren exporteren o.b.v. Activiteitcodes
  • Salarisstroken import vanuit NMBRS uitgebreid met vorig jaar
  • Update 01-2022 – Import salariswaarde met de NMBRS koppeling
  • Slaapdiensten en de verwerking hiervan in Nmbrs
  • Nmbrs koppeling – Wat moet ik doen als klant?
Koppeling Loket.nl
  • Updates aan de Koppeling Loket.nl
Koppeling Lightspeed
  • Beschermd: Lightspeed koppeling inrichten
Koppeling AFAS
  • Toekomstige medewerkers ook importeren met de AFAS koppeling
  • Verwerking adres gegevens verbeterd met de AFAS koppeling
  • AFAS uren export Bij Yan
  • AFAS Voorbeeld medewerkers

Releases

Releases > 01_2022
  • Update 01-2022 – Abonnees toevoegen aan ‘Mijn rapporten’
  • Update 01-2022 – Onterechte ‘succes’ melding bij Importsheet locatiebudgetten
  • Update 01-2022 – Te factureren taken werden onjuist getoond in het debiteuren overzicht
  • Update 01-2022 – Gedeeltelijke periode bij de abonnementsfacturatie
  • Update 01-2022 – Pop-up Ingrepen doen na contractwijziging
  • Update 01-2022 – Foutmelding in Safari bij de pagina Invoeren Flex
  • Update 01-2022 – Verbetering bij het inrichten van roosterdiensten
  • Update 01-2022 – Adres gegevens tonen in Personeel Totaal
  • Update 01-2022 – Aanmaken omzetgroepen en betaalwijzen d.m.v. automatische import
Releases > 02_2022
  • Taken Totaal filter ‘Laatste Wijziging’ geeft geen resultaten
  • Uitbreidingen Personeel Totaal: filters peildatum en Personalia
  • Filters opslaan bij rapport Taken Totaal
  • Activiteitenmatrix zonder inactieve organisatorische eenheden
  • Implementatie Verlofuren geavanceerd ( incl. (Boven)wettelijke verlofuren)
  • Terugkerende taken (taakreeks)
  • Omzet Totaal
  • Activiteitenmatrix
  • Totaal overzicht alle Raadplegen Rapporten
  • Inrichten losse conceptfactuur (BETA)
  • Aanmaken losse conceptfactuur (BETA)
Releases > 03_2022
  • Updates aan de Koppeling Loket.nl
  • Foutmelding bij het invoeren van een Relatie
  • Nieuwe factuur o.b.v. losse factuurregels aanmaken via het plusje boven de zoekbalk
  • Startdata bij Periode Roosteren standaard op ‘deze week’
  • Noodnummers toegevoegd aan Rapport Personeel Totaal
  • Gecrediteerde abonnementsfacturen worden onterecht als omzet taak tegengeboekt
  • Projectrapportage bevat afwijkende inhoud na versturen
  • Verbeteringen bij aanmaken van factuur o.b.v. losse factuurregels
  • Omschrijving en Resultaat van taken tonen in Rapport Taken Totaal
  • Zoekfilter op de Pagina waar de roosterdiensten geconfigureerd worden
  • Urenregistratie afsluiten beschikbaar vanaf de pagina Kloktijden evaluatie
  • Inrichting negatieve uren exporteren o.b.v. Activiteitcodes
  • Taken handmatig gekoppeld aan projectitem niet zichtbaar in Taken Totaal
  • Gedeactiveerde taak Typeringen worden nog getoond bij Taken
  • Pagina Invoeren Flex toont geen naam bij ingevulde dienst
  • Salarisstroken import vanuit NMBRS uitgebreid met vorig jaar
Releases > 04_2022
  • Batchverwerking facturen verzenden gerepareerd
  • Agenda-items / opdrachten ook tonen in het dienstenrooster
  • Toekomstige medewerkers ook importeren met de AFAS koppeling
  • Verwerking adres gegevens verbeterd met de AFAS koppeling
  • Widget uren cumulatief
  • Aanpassing op de functionaliteit collectieve salarisverhoging
  • Bonus Totaal
  • AFAS uren export Bij Yan
  • Mijn agenda (BETA)
Releases > 05_2022
  • Deadline niet meer verplicht op een taak

Before you start

  • Ik krijg de melding “Uw login is gedeactiveerd”
  • Hoe vind ik inactieve items? (Medewerker, afdeling, administratie, etc.)
  • Staff Medewerker App
  • Favorieten
  • Mijn profiel
  • Inloggen
  • Staff 2.0
  • Home
  • Artikelen
  • Taken
  • Taken >2.1 App: Taken
  • Taken Totaal

Taken Totaal

Inhoudsopgave
  • Filters
  • Filters gebruiken en beheren
  • Bijzonderheden
  • Legenda
  • Tips in het gebruik

In dit artikel zal een toelichting worden gegeven over het gebruik van een van onze Raadplegen > Totaal rapportages. De totaalrapportages zijn bedoeld om zelf altijd alle data te kunnen raadplegen van een bepaalde module om deze vervolgens zelf indien nodig verder te verfijnen. In dit artikel gaan we in op het algemeen gebruik met daarbij een additionele focus op het gebruiken en beheren van de filteropties en de legenda.

Pagina:  Raadplegen → Taken Totaal

Filters #

Filters zijn parameters welke je kan gebruiken om je zoekresultaten mee te beperken tot exact wat jij nodig hebt. Alle filter parameters en filters spreken voor zich. Dit zijn allen simpelweg onderdelen van de invoer bij een medewerker.

 

Filters gebruiken en beheren #

Onder alle Raadplegen > Totaal rapportages is de mogelijkheid toegevoegd om filters te beheren. Zo kan je een vaste set filters opslaan om zo niet de filters elke keer opnieuw in te moeten stellen. Zo weet je zeker dat je elke keer dezelfde set data op kan vragen (al dan niet over een andere periode). Hieronder leggen we in een paar korte stappen uit hoe je dit kan doen.

  1. Vul alle filters in zoals dit voor jou van toepassing is.
  2. Klik op het filter (trechter) icoon om het filterbeheer te openen.
  3. Voer in het veld Filter naam de naam van het filter in zoals je deze op wilt slaan.
  4. Druk op het diskette icoon om het filter op te slaan.
  5. Wil je op een later moment dezelfde filters raadplegen? Klik dan wederom op het filter icoon alvorens via het loepje jouw eerder aangemaakte filter te selecteren. Let op! Indien je er maar 1 hebt aangemaakt zal deze automatisch worden geselecteerd en is deze direct van toepassing op het rapport.

 

Bijzonderheden #

Vooralsnog geen bijzonderheden.

 

Legenda #

Kolom Gegeven
Nummer Het automatisch gegenereerde taaknummer.
Titel De titel van de taak.
Type taak Hier in staat vastgelegd voor welk onderdeel van het bedrijf de taak bedoeld is.
Typering onderwerp Hier in staat vastgelegd over welke app of extentie de taak gaat.
Project Onder welk project de taak valt (i.v.t.)
Bijlagen Welke bijlagen er gekoppeld zijn aan de taak.
Relatie Aan welke relatie de taak gekoppeld is.
Aangemeld door Door wie een taak is aangemeld.
Status Welke status een taak op moment van opvragen heeft.
Fase Welke fase een taak op moment van opvragen heeft.
Taakverantwoordelijke Wie eindverantwoordelijk is voor een taak.
Eigenaar Wie op moment van opvragen verantwoordelijk is voor een taak. Dit is altijd een gebruiker.
Eigenaar (rol) Wie op moment van opvragen verantwoordelijk is voor een taak. Dit is altijd een rol, een rol kan aan meerdere personen tegelijk gekoppeld zijn.
Startdatum De op de taak opgegeven startdatum. Dit is meestal de datum van aanvragen maar kan worden aangepast.
Deadline De deadline waarop de taak uiterlijk afgehandeld moet zijn conform de planning.
Prioriteit De opgegeven prioriteit van een taak.
Laatste wijziging De datum en tijd waarop de taak voor het laatst is aangepast.
Wijziger De naam van de gebruiker die de laatse wijziging heeft uitgevoerd.
Taak koppelingen Aan welke relatie en/of project een taak is gekoppeld.
Afgehandeld De datum en tijd waarop een taak is afgehandeld (deze staat default op ‘nee’)
Afgekeurd De datum en tijd waarop een taak is afgekeurd. (deze staat default op ‘nee’)
Kolom Gegeven
Geplande uren Dit betreft de werkelijke ingeplande uren voor deze taak, op de taak ingevuld op het veld geplande uren
Calculatie uren Dit beteft de  ingeschatte  uren voor deze taak, ingevoerd op het veld calculatie uren
Factuurbedrag Dit betreft het factuurbedrag voor deze taak, bedoeld om meegenomen te worden in de facturatie van deze taak
Reiskosten Dit betreft de ingevoerde waarde voor de reiskosten op deze taak, bedoeld om meegenomen te worden in de facturatie van deze taak
Goedgekeurd door Dit betreft de ingevulde opdrachtgever van deze taak, ingevoerd op het veld Goedkeurder
Korting Dit betreft de ingevoerde waarde voor de korting op deze taak, bedoeld om meegenomen te worden in de facturatie van deze taak

Toegevoegd na Release 03_2022:

Kolom Gegeven
Inhoud Hierin wordt getoond wat er bij de taak in het veld ‘Inhoud’ is ingevoerd
Resultaat Hierin wordt getoond wat er bij de taak in het veld ‘Resulaat’ is ingevoerd

Tips in het gebruik #

Om het gemak deze Totaal rapporten te ervaren is het verstandig om jezelf een volgorde van stappen aan te leren en te weten wat iedere stap doet.

  1.  Bepaal met de filters eerst goed wat je wilt gaan bekijken: hoe specifieker jouw filters zijn, hoe sneller jij je gewenste infomatie in beeld krijgt.
  2. Bepaal met de selectie van de getoonde kolommen welke informatie jij in beeld krijgt: hoe minder kolommen, hoe sneller jij ziet wat je wilt zien.
  3. Sorteren door op de kolomheaders te klikken om de getoonde informatie op de gewenste manier in beeld te krijgen: hierdoor krijg je snel overzicht in de getoonde gegevens.
  4. Horizontaal scrollen: als je toch veel kolommen nodig hebt, houd de SHIFT ingedrukt en scroll met je muiswieltjes om horizontaal door het getoonde rapport te scrollen.
  5. Exporteren naar Excel: als je toch veel gegevens nodig hebt en je hebt moetite om de juiste gegevens te vinden, exporteer het rapport dan naar Excel ( button zit links onder het rapport) , maak er een tabel van en ga daar op zoek naar de benodigde gegevens.
Wat vond je van dit artikel?
Deel dit artikel:
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Heeft dit artikel je niet verder geholpen?

Hoe kunnen we je verder helpen?

Voor het laatst geupdate op 19 mei 2022
Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen

Powered by BetterDocs

Inhoudsopgave
  • Filters
  • Filters gebruiken en beheren
  • Bijzonderheden
  • Legenda
  • Tips in het gebruik

Handige links
  • Demo aanvragen
  • Inschrijven nieuwsbrief
  • Contact
Contactinformatie

Baron de Coubertinlaan 6 unit 11
2719 EL Zoetermeer
Zuid-Holland

+31 (0) 10 218 98 66
info@staff.nl

Copyright 2022 © Staff Support B.V.
  • Home
  • Ik ben
    • Afdelingsmanager
    • Regiomanager
    • HR-Professional
    • Planner
    • Financial Controller
    • Ondernemer
    • Salarisverwerker
  • Apps
    • App Personeel
    • App Planning
    • App Uren
    • App Omzet
    • App Relaties
    • App Facturatie
    • App Prestatie
    • App Rapporten
    • App Loketten
    • App Taken
    • App Inkoop
  • Alle artikelen
  • Releases
  • Veiligheid
  • Contact
  • WooCommerce not Found
  • Newsletter