Salaris informatie

Dit artikel gaat over het indienen van een salariscommunicatie taak via de categorie Communicatie het werkgever loket.

Deze functionaliteit is bedoeld voor de werkgever om berichten naar de salarisadministratie te sturen. De salarisadministrateur ontvangt een e-mail met de berichtdetails. Op de pagina Salaris communicatie kun je per werknemer een bericht invoeren waarbij de mogelijkheid bestaat een bijlage mee te sturen.

 

Handleiding salaris communicatie taak/bericht indienen #

 

Start op het werkgeverloket, selecteer de werknemer en klik op Salaris info binnen de categorie Communicatie:

 

 

 

  1. Selecteer de werknemer indien dit nog niet gebeurd is
  2. Voer op herkenbare wijze de periode in
  3. Type het bericht
  4. Koppel eventueel een bijlage (niet verplicht)
  5. Druk op de knop “Indienen”

 

 

 

Binnen enkel ogenblikken wordt er een e-mail gestuurd naar de salarisdienstverlener. Voorwaarde is dat de salarisadministrateur ook een gebruikersaccount heeft voor jouw organisatie binnen de software.

 

Voorbeeld e-mail #