Loketten
Ontwerp je eigen loket en ontvang altijd de juiste informatie wanneer je inlogt.
Agenda
Bekijk al je opkomende events, taken en deadlines in één overzichtelijke agenda.
Organisatie
Je organisatiegegevens makkelijk bewerken en updaten.
Berichten
Communiceer het laatste nieuws naar je hele organisatie.
Personeel
Beheren van personalia, dienstverband, salaris, artikelen, documenten, kostprijs.
Artikelen
Beheer al je kantoorartikelen en interne voorraad.
Bestanden
Deel bestanden binnen je organisatie en communiceer deze via taken of projecten.
Bonus
Een persoonlijke bonus, of een bonus voor het hele team.
Declaraties
Snel ingediend, snel uitgekeerd.
Verlof
Een eenvoudig totaaloverzicht van de verlofaanvragen.
Verzuim
Beheer de verzuimde uren en diensten en zorg snel voor een oplossing.
Beschikbaarheid
Geef gemakkelijk je beschikbaarheid op of rooster jezelf in voor bepaalde open diensten.
Events
Start een evenement en plan deze in voor je organisatie, jij bepaalt de uitnodigingen.
Klokken
In- en uitklokken en inzicht in aanwezigheid.
Uren
Snel de geregistreerde uren controleren van je personeel.
Projecten
Beheer al je taken in handige projecten en communiceer deze met je klant of interne organisatie.
Taken
Creëer taken voor collega’s en werk efficiënter.
Relaties
Relatiebeheer per locatie of per portaal.
Contactpersonen
Beheer al je contactpersonen en bijbehorende data.
Facturatie
De complete facturatie van je onderneming kunnen verwerken.
Administraties
Beheer al je (financiële) administraties.
Omzet
Altijd een actueel overzicht van de huidige en verwachte omzet.
Inkoop
Registreer de inkopen en bespaar op de uitgaven.
Prestatie
Houd overzicht over de brutowinst en het totaal.
Rapporten
Ontwerp je eigen rapportages op basis van je vereisten.
Gebruikers
Alle systeemgebruikers voor jouw organisatie beheren met bijbehorende rechten en rollen.