Bestanden

In de module Bestanden beheer je alle bestanden die zijn geüpload in het systeem. Het soort bestand kan het werkelijke bestand zijn of een cloud link naar bijv. Onedrive.

Een bestand kan toegevoegd zijn als contractbijlage van een medewerker, gedownload zijn vanuit het salaris softwarepakket, toegevoegd zijn als bijlage van een taak, geüpload zijn binnen jouw administratie door de boekhouder en veel meer.

Sjablonen samenvoegen #

De functionaliteit op pagina Sjablonen samenvoegen gebruik je om een voor gedefinieerd sjabloon zoals een arbeidscontract met één druk op de knop samen te voegen met gegevens uit het systeem.

Start digitaal ondertekenen #

Met een druk op deze knop Start digitaal ondertekenen wordt het samengevoegde PDF bestand als contractbijlage bij de geselecteerde medewerker opgeslagen bij het bijbehorende contract. Bij welk contract het bestand hoort wordt bepaald op basis van de ingestelde peildatum.

Vervolgens wordt het proces voor digitaal ondertekenen opgestart. De status van dit ondertekenproces wordt bijgehouden bij het bestand (oa. Dienstverband Contracten) en kun je daar bekijken.

Let op: er bestaat geen link tussen dit samenvoeg-record en het PDF bestand. Dit betekent  wanneer je meermaals op deze knop drukt, dan zal ook meermaals het PDF als bijlage bij het contract opgeslagen worden.