Let op! Dit betreft een oud wiki.staff.nl artikel dat nog moet worden herschreven voor onze nieuwste versie.
Dit artikel gaat over beheer van communicatiemiddelen van een persoon.
Op deze pagina kunnen diverse communicatiemiddelen van de medewerker vastgelegd worden. Denk hierbij aan een e-mail adres, telefoonnummer, mobiel nummer en telefoon voor noodgevallen.
De hier opgeslagen gegevens kunnen gebruikt worden op de pagina Telefoon- en adressenlijst welke toegankelijk zijn via het medewerker loket en werkgever loket.
Nieuwe invoer #
Doorloop de volgende stappen om een nieuw communicatiemiddel in te voeren:
- Klik op het gele plusje
- Vul de invoervelden in
- Opslaan
e-mail adres voor gebruikersaccount #
In deze software kunnen medewerkers hun eigen login toegestuurd krijgen die toegang geeft tot een persoonlijk loket. Binnen de wizard nieuwe medewerker krijg je voor het eerst deze optie aangeboden. Wil je later nog eens een account aanmaken, dan is daarvoor een geldig e-mail adres vereist en dat kun je deze opslaan op deze pagina. Voor het koppelen van een medewerker aan een account gelden de volgende regels voor een e-mail adres:
- Inhoud: een geldig e-mail adres
- Type middel: E-mail
- Rol: werk
- Primair van dit type: vink aan
Zijn de bovenstaande gegevens correct opgeslagen, dan kun je nu op de pagina Beheer → Operationeel → Batch gebruikers de nieuwe gebruiker aanmaken en de logingegevens versturen.