Documenten Uploaden

Dit artikel gaat over het uploaden van documenten.

Documenten Uploaden #

Nieuwe menu: Personeel → Bestanden → Invoeren bestanden → Uploaden medewerker bestanden

Oude menu: Medewerker → Algemeen → Bestanden medewerker → Uploaden medewerker bestanden

  • Je sleept de desbetreffende bestanden naar de drop-box met de tekst “Sleep hier uw bestanden om te uploaden…“.
  • Vervolgens selecteer je over wat voor een bestand het gaat uit het drop-down menu.
  • En klik je op de opslaan-icoon om dit bestand op te slaan.

De maximale bestandsgrootte is 50MB per bestand.

 

Document specificatie

Wanneer je onder Documenten → Uploaden een document gaat uploaden en uit het drop-down menu een bepaald bestandstype hebt geselecteerd, wordt deze automatisch op de juiste plek opgeslagen. De verschillende documenten gaan automatisch naar de volgende locaties:

 

 

Onder Vertrouwelijk worden de volgende documenttypes opgeslagen:

  • Aanmeldingsformulier
  • Contract beëindiging document
  • Contract dienstverband
  • Jaaropgave
  • Pensioenbrief
  • Salarisinhoudingen
  • Salarisstrook
  • Vertrouwelijk document

 

 

En onder Operationeel worden de volgende documenttypes opgeslagen:

  • 1e dag melding
  • Afspraken
  • BHV-diploma
  • Bruikleenovereenkomst
  • Curriculum Vitae
  • Diploma
  • Document
  • Evaluatie formulier
  • Excel sheet
  • Functioneringsgesprek
  • Huishoudelijk Reglement acceptatie
  • Identiteitsbewijs
  • Image
  • Indiensttredingsformulier
  • Lease-overeenkomst
  • Loonbelastingverklaring
  • Pasfoto
  • Pensioenbrief
  • Persoonlijk Ontwikkel Plan
  • Polis
  • Reiskostenformulier
  • Studie overeenkomst
  • Verblijfsvergunning
  • Voortgangsgesprek
  • Waardeoverzicht
  • Waarschuwing

 

 

Contract dienstverband #

Het Contract dienstverband documenttype kan ook worden geüpload onder het contract zelf. Je navigeert naar Algemeen → Dienstverband → Contracten en selecteert het contract. Onderaan de pagina vind je eenzelfde drop-box waar je het document naar toe kan slepen om hem vervolgens op te slaan.

 

 

Documenten Uploaden als werkgever #

Als werkgever is het mogelijk vanuit het werkgever loket bestanden te uploaden en direct te koppelen aan medewerkers en/of hun contracten.

 

Dit doe je door te navigeren naar het werkgever loket, je muis boven Dienstverband te houden en vervolgens te klikken op Bestanden uploaden.

 

Je komt vervolgens uit op de volgende pagina.

Hier zoek je de desbetreffende medewerker op.

Hier moet nu de keuze worden gemaakt waar het bestand onder komt te hangen. Onder de medewerker of één van de contracten. Klik op je keuze en volg de volgende stappen;

 

 

    1. Kies het Bestand
    2. Kies het Type bestand (En vul eventuele extra informatie in)
    3. Opslaan

 

 

Let op! Onder de keuze “Medewerker” zijn meer bestandstypes te uploaden dan onder het type “Contract”. Dit komt omdat er onder het type “Contract”, alleen de volgende bestandstypes kunnen worden geupload:

  • Contract beëindiging document
  • Contract dienstverband
  • Praktijkovereenkomst