Skip to content
Staff HelpStaff Help
  • Home
  • Artikelen
  • Veiligheid
  • Opleiding
  • Contact

Klokken

11
  • Protected: Klokken overzicht
  • Klokken: Evaluatie
  • Kloktijden importeren vanuit de SNL kassa
  • Klokken: status en evaluatie
  • Klokken: in- en uitklokken
  • Klokken met een Datafox terminal (vingerscan)
  • Klokken Inrichting
  • Klokken voor medewerkers
  • Evalueren en goedkeuren van kloktijden
  • Inrichten klokken
  • Ik wil beginnen met klokken

Before you start

8
  • 1. Hoe log ik in?
  • 2. Tweestap (2FA) authenticatie methode
  • 3. Leer navigeren binnen het platform
  • 4. Notificaties en berichtencentrum
  • 5. Bekijk mijn Profiel
  • 6. Haal het maximale uit je dashboard (In ontwikkeling)
  • 7. Stel je favorieten in
  • 8. De Staff Workforce App verkennen

Planning

31
  • Koppeling: Temper
  • Aanmaken nieuwe dienst
  • Protected: Prestatie KPI’s toevoegen aan rooster (458971)
  • Planning dashboard
  • Rooster vullen over een langere periode
  • Roosteren Flex
  • Diensten ruilen beheren
  • Diensten ruilen met collega’s
  • Slaapdiensten
  • Rusttijden instelling minimaal onafgebroken rust
  • Roostersjablonen inrichten
  • Rooster kopiëren naar de urenregistratie
  • Roostergroepen
  • Roosteren van regiokrachten
  • Plannen: het rooster maken
  • Roosterdiensten invulling
  • Rooster kopiëren over een periode
  • Rooster Automaat (drukte) !! Onder voorbehoud !!
  • Rooster Automaat (diensten)
  • Plannen Expert
  • Mijn rooster
  • Inzoomen rooster
  • Inschrijven op diensten (open diensten)
  • Dienstenrooster maken
  • Diensten-roosteren Flex
  • Diensten inrichten
  • 4-weken rooster
  • Rusttijden instelling minimaal onafgebroken rust
  • Rooster verwijderen over een langere periode
  • Rooster kopiëren over een langere periode
  • Rooster kopiëren naar de volgende week

Beschikbaarheid

8
  • Mijn beschikbaarheid opgeven
  • Mijn beschikbaarheid opgeven over een periode
  • Opgegeven beschikbaarheid van mijn medewerkers vastzetten voor een week
  • Bericht sturen naar medewerkers van een afdeling via de beschikbaarheid
  • Dagoverzicht – Overzicht van de opgegeven beschikbaarheid per dag genereren
  • Weekoverzicht – Overzicht van de opgegeven beschikbaarheid per week genereren
  • Managen op welke dagen en tijden beschikbaarheid kan worden opgegeven
  • Beschikbaarheid

Verlof

24
  • Verlofuren opnieuw verstrekken
  • Collectief – startwaarden
  • Collectief – verstrekken
  • Collectief – overnemen
  • Collectief – Toekennen VAK en ATV aan oproepkrachten
  • Verlofuren opnieuw verstrekken
  • Verlofmanager aanpassen
  • Verjaringsoverzicht
  • De verlofmodule inrichten
  • Voorbeeldberekening verloftoekenning (in een gebroken maand)
  • Verlof Totaal (beta)
  • Praktijkvoorbeeld – contractwijziging
  • Vakantie jaaroverzicht
  • Verlof aanvragen
  • Verlof inrichting en periode blokkeren
  • Uitbetalen TVT
  • Uitbetalen TVT (Collectieve TVT ingreep)
  • Verlofstatus uitgebreid (Saldo overzicht)
  • Additioneel verlof (extra verlofuren)
  • Vakantie aanvraag goedkeuren
  • Verlof landingspagina
  • Verlof – Wettelijk en bovenwettelijk nader toegelicht
  • Werken met Min-Maxers
  • Ingrepen

Dashboards

2
  • Dashboard overall
  • Protected: Instellingen

Loketten

6
  • Loketten, loketsjablonen en batchbewerking
  • Mijn loket
  • Werkgever loket
  • Manager loket
  • Medewerker loket
  • Buienradar widget

Agenda

1
  • Mijn agenda (BETA)

Rapporten

19
  • Mijn Rapporten (abonneren op raadplegen rapportages)
  • Gemiddelde besteding
  • Adressenlijst
  • Rapport: Uren totaal per afdeling inclusief saldi en ATW
  • Rapport: Uren totaal per medewerker inclusief saldi en ATW
  • Projectrapportage, incl. kosten, omschrijving en resultaat
  • Rapporten >1.0 How to start?
    • Raadplegen rapportages
    • Totaal overzicht alle Raadplegen Rapporten
  • Rapporten >2.1 App: Rapporten: Totaal
    • Facturatie Totaal
    • Gebruiker Totaal
    • Verlof Totaal (beta)
    • Omzet Totaal
    • Kantoorkas totaal
    • Bonus Totaal
    • Artikelen overzicht
    • Personeel Totaal
    • Uren Totaal
    • Exporteren gegevens uit Staff
  • Rapporten >3.1 Extensie: Maatwerk rapport
    • Protected: Maatwerk verloningsrapportage TCK on Tour

Organisatie

2
  • Instellen algemene systeem CAO voor hospitality
  • FAQ: Hoe werken de (verjaardag)notificaties die af gaan naar de leidinggevende?

Verzuim

3
  • Verzuim: ziek- en beter melden
  • Overzicht verzuim
  • Vakantiekaart en verzuimkaart

Artikelen

7
  • Artikelen
  • Artikelen overzicht
  • Artikel toevoegen
  • Artikel wijzigen
  • Artikel inleveren
  • Medewerker(s) aan een artikel toewijzen
  • Artikel aan medewerker toewijzen

Bestanden

2
  • Bestanden
  • Ontbrekende stukken

Bonus

5
  • Bonus
  • Bonus verwerken
  • Bonus Totaal
  • Widget: Behaalde en maximale bonus
  • Bonus op basis van omzet

Declaraties

2
  • Declaraties
  • Module: Declaraties

Berichten

1
  • Signalen

Personeel

77
  • Kwaliteit: Cursussen
  • HR Cockpit
  • HR Cockpit – Verloop
  • Jubilea
  • Kwaliteit: Functioneren & Evaluaties
  • Vaardigheden beheren
  • Boodschap voor personeelszaken
  • Communicatie met PZ
  • Nieuwsberichten plaatsen
  • Salaris informatie
  • Bibliotheek onderhouden
  • Medewerkerkaart
  • Functies beheren
  • Welkomstmail opnieuw versturen
  • Personeel >Functionaliteit: Dienstverband
    • Dienstverbanden en contracten toevoegen / aanpassen / verwijderen
    • Medewerker met een 2e dienstverband / contract invoeren
    • Contract wijzigen/verlengen
    • Praktijkvoorbeeld – contractwijziging
    • Salarissen – Salaris wijzigen
    • Functie wijzigen
    • Loonheffingskorting aanpassen
    • Werkschema
    • Extra Reiskosten
    • Hoe pas ik de begindatum van een medewerker aan?
    • Overgang naar andere organisatie
    • FAQ: Wat te doen bij fout in overgang naar andere organisatie
    • Medewerker uit dienst melden
    • Medewerker per ongeluk uit dienst (herstellen)
    • Medewerker opnieuw in dienst nemen
    • Afdeling aanpassen
    • Jubileum berekening
    • Vakkrachten
    • Uniek personeelsnummer instelling
    • Lage WW-Premie
    • Werken met Min-Maxers
    • Standaard MaxCC CAO rekenregels toelichting
  • Personeel >Functionaliteit: Personalia
    • Jubileum berekening
    • Medewerker toevoegen / aanpassen
    • Batch mutaties (medewerkers verwijderen)
    • Mailadres wijzigen
    • Aanpassen stamgegevens van een medewerker
    • Communicatiemiddelen
    • Adres
    • Adressenlijst
    • Adreswijziging
    • Medewerker ingevoerd op de verkeerde organisatie
    • Medewerker verwijderen
    • Personalia wijzigen
    • Smoelenboek
    • Telefoon- en adressenlijst
    • Functies beheren
    • Uitzendkracht toevoegen
    • Connexie medewerker importeren in Staff
    • Nieuwe medewerker
  • Personeel >Functionaliteit: Salaris
    • Loonheffingskorting aanpassen
    • Wijziging kostprijs medewerker bij wijzigen van salaris “inclusief” naar “direct uitkeren”
    • Dienstverbanden en contracten toevoegen / aanpassen / verwijderen
    • Salariscommunicatie indienen
    • Gratis Maaltijd registratie
    • Voorschot
    • Exporteren en importeren doorbelastingstarieven
    • Collectieve salarisverhoging doorvoeren
    • Salarissen – Salaris wijzigen
    • Loonhuis invoeren
  • Personeel >Functionaliteit: Documenten / Salarisstroken
    • Correspondentie (Mergen)
    • Overzicht van filetypes per pagina
    • Contracten en afspraken
    • Door medewerkers standaard inzichtelijke documenten
    • Salarisstroken en jaaropgaven
    • Bestanden Totaal
    • Documenten Uploaden
    • Aanmaken merge sjablonen
  • Personeel >How to start?
    • Wachtwoord resetten
    • Dienstverbanden en contracten toevoegen / aanpassen / verwijderen
    • Aanpassen stamgegevens van een medewerker
  • Personeel >Functionaliteit: Kostprijs
    • Wijziging kostprijs medewerker bij wijzigen van salaris “inclusief” naar “direct uitkeren”
    • Medewerker uurkosten (kostprijs)

Uren

41
  • Uren Overzicht
  • Urenregistratie per periode
  • Protected: 457405: Uren sluiten geeft deze meteen automatisch status goedgekeurd (gefiatteerd)
  • Protected: Uren invoeren per afdeling
  • Overzicht Uren
  • Activiteiten beheren
  • Uren evaluatie
  • Urenregistratie instellingen inclusief afsluitdatum aanpassen
  • Verloningsrapportage
  • Uren Totaal
  • Uren >Functionaliteit: Registratie
    • Inrichting urenregistratie
    • Urenregistratie op afdelingsniveau
    • Feestdagen registreren
    • Mijn uren
    • Hoe kom ik af van standaard dubbele regels in de urenregistratie?
    • Uren registreren voor jongeren onder de 16
    • Uren registreren over een langere periode
    • Medewerkers inlenen/uitlenen
    • Activiteitenmatrix
    • Inzoomen Urenregistratie
    • Nachttoeslag
    • Rapport MIN-MAX
    • Rooster kopiëren naar de urenregistratie
    • Collectieve TVT-ingrepen
    • TVT-uren
    • Urenregistratie fiatteren
    • Verwerken extra TVT op feestdagen
    • Urenregistratie instellingen per medewerker
    • Extra Reiskosten
    • Uren invoeren per afdeling
    • Urenregistratie
    • Urenregistratie persoonsniveau
  • Uren >Functionaliteit: Fiatteren
    • Evalueren en goedkeuren van kloktijden
    • Uren bekijken
    • Automatisch fiatteren en sluiten van urenregistratie
  • Uren >Functionaliteit: Grenswaarden
    • Grenswaarden per afdeling tbv facturatie & sturing
    • Uren normen
  • Uren >Functionaliteit: Spaaruren
    • Afrondingsverschil bij aanvragen en goedkeuren verlof spaaruren medewerkers
    • Seniorenregeling met spaaruren
    • Introductiepagina Spaaruren
  • Uren >Functionaliteit: Consultancy
    • Consultancy urenregistratie

Omzet

24
  • Protected: Omzet overzicht (399274)
  • Omzetprognose
  • Omzet ontwikkeling
  • Gemiddelde besteding
  • Omzet budget
  • Omzet Totaal
  • Grootboekrekeningnummer betaalwijze wijzigen (per datum)
  • Omzet >How to start?
    • Omzet registreren
    • Omzetregistratie inrichting aanpassen
    • Aanmaken grootboekrekeningnummer
    • Grootboekrekeningnummer betaalwijze wijzigen met terugwerkende kracht
    • Grootboekrekeningnummer koppelen aan bestaande klantspecifieke betaalwijze
    • Grootboekrekeningnummer koppelen aan bestaande algemene (MaxCC) betaalwijze
    • Klantspecifieke betaalwijze aanmaken
    • Omzetgroep aanmaken
    • Omzetregistratie
    • Omzet invoeren (uitgebreide toelichting)
  • Omzet >2.1 App: Omzet
    • Omzetregistratie import logs verwijderen
    • Omzetgroep/betaalwijze toevoegen aan kassa
    • Uitlezen registratie cockpit
    • Omzet invoeren (uitgebreide toelichting)
  • Omzet >3.1 Extensie: Kantoorkas
    • Kantoorkas totaal
    • Kantoorkas automatisch overnemen bij jaarovergang
  • Omzet >3.2 Extensie: Automaten
    • Automaatregistratie

Relaties

11
  • Contactpersoon Totaal
  • Relaties >1.0 How to start?
    • Nieuwe relatie aanmaken
    • Basisgegevens relatie beheren
    • Facturatiegegevens relatie beheren
    • Landingspagina Relatie (vroege toegang)
    • Relatie Totaal
  • Relaties >2.1 App: Stamdata
    • Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen
    • Leverancier toevoegen
    • Bedrijfslogo uploaden voor een relatie
    • Contactpersoon verbergen
  • Relaties >3.1 Extensie: Contracten
    • Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen

Facturatie

21
  • Facturatie van geregistreerde uren
  • Protected: Overzicht (420973)
  • Aanmaken conceptfactuur obv factuurregels
  • Aanmaken losse conceptfactuur (BETA)
  • Facturatie > 1.0 How to start?
    • Facturatie
  • Facturatie > 2.1 App: Facturen:Totaal
    • Facturatie Totaal
  • Facturatie > 2.2 App: Facturen:Debiteuren
    • Herinneringen en creditnota’s versturen
    • Facturatie inrichting en configuratie
    • Facturen
    • Factureren
    • Factureren debiteuren
    • Facturatie
    • Inrichten losse conceptfactuur (BETA)
  • Facturatie > 2.3 App: Facturen: Taken
    • Herinneringen en creditnota’s versturen
    • Foutieve factuur verwijderen of crediteren
    • Taakfacturatie inrichten
    • Taakfacturatie
  • Facturatie > 2.4 App: Facturen:Abonnementen
    • Herinneringen en creditnota’s versturen
    • Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen
    • Foutieve factuur verwijderen of crediteren
    • Abonnementsfacturatie

Prestatie

38
  • Protected: Overzicht Prestatie (420971)
  • Prestatie >1.0 How to start?
    • Arbeidsproductiviteit instellingen
    • Dag naar uren omrekening
    • Prestatiegroep
    • Administratiegroepen inrichten
  • Prestatie >2.1 App: Arbeidsproductiviteit
    • APG Verschillen
    • Arbeidsproductiviteit
    • Arbeidsproductiviteit instellingen
    • Omzetgroep toevoegen aan arbeidsproductiviteit instellingen
    • APG target bepalen / aanpassen
    • Bezettingsgraad
    • Personeel budget instellingen
    • Regio-prestatie
    • Activiteit toevoegen aan arbeidsproductiviteit instellingen
    • Locatiebudgetsheet
    • Widget Omzet vs Uren (arbeidsproductiviteit)
  • Prestatie >2.2 App: Registratiecockpit
    • Registratie prestatie
    • Rooster status
    • Registratie cockpit
  • Prestatie >2.3 App: Brutowinst
    • Brutowinstmarge
    • Brutowinstmarge instellingen
    • Inkoop budget (targets)
    • Widget brutowinstmarge
    • Brutowinstmarge: Target aanpassen
    • Protected: Inkoop overzicht (420969)
    • Inkoopruimte
    • Locatiebudgetsheet
  • Prestatie >2.4 App: Resultaat
    • Budget Jaarverdeling
    • Omzet ontwikkeling
    • Omzet prestatie
    • Regio-prestatie
    • Locatiebudgetsheet
    • Omzet budget
    • Resultaat
  • Prestatie >2.5 App: Regioprestatie
    • Regio-prestatie omzet
    • Regio-prestatie AP
    • Locatiebudgetsheet
    • Regio-prestatie resultaat

Taken

6
  • Taken >2.1 App: Taken
    • Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen
    • Supporttaken raadplegen
    • Boodschap voor personeelszaken
    • Snelinvoer Supportaak
    • Taken
    • Taken Overzicht

Projecten

3
  • Projecten kopiëren
  • Projectrapportage, incl. kosten, omschrijving en resultaat
  • Projecten Totaal

Inkoop

9
  • Inkopen importeren (koppeling Sligro)
  • Protected: Sligro koppeling (Technische handleiding)
  • Inkoop koppeling (Sligro, Delegate, Kovit)
  • Inkoop >2.1 App: Inkoop registratie
    • Contante inkopen registreren
    • Externe doorleveringen
    • Inkoopgroep
    • Inkoopregistratie
    • Inkoop Totaal
  • Inkoop >3.1 Extensie: Doorleveringen
    • Inkoopregistratie

Koppelingen

23
  • Koppeling: Nmbrs
  • Koppeling: Temper
  • Protected: MEWS omzetprognose inrichting
  • MEWS omzetprognose
  • Countler (omzet)
  • Inkopen importeren (koppeling Sligro)
  • De Aanwezigheid-Module i.c.m. Datafox
  • Exporteren uren naar Connexie
  • Koppeling: NMBRS
    • Toekomstige medewerkers invoeren Nmbrs
    • Nmbrs account aanmaken voor koppeling met Staff
    • Nmbrs: Handmatig stroken importeren
    • Uren export inrichten en testen voor Loket.nl en NMBRS
    • Slaapdiensten en de verwerking hiervan in Nmbrs
    • Nmbrs koppeling – Wat moet ik doen als klant?
  • Koppeling Loket.nl
    • Troubleshooten AFAS / Loket.nl missende medewerker
    • Troubleshooten AFAS / Loket.nl uit dienst datum niet verwerkt
    • Uren export inrichten en testen voor Loket.nl en NMBRS
  • Koppeling AFAS
    • AFAS Voorbeeld medewerkers
    • Troubleshooten AFAS / Loket.nl missende medewerker
    • Troubleshooten AFAS / Loket.nl uit dienst datum niet verwerkt
    • AFAS automaten omzet importeren
  • Koppeling SNL: Kloktijden
    • Kloktijden importeren vanuit de SNL kassa
  • Koppeling SD Worx
    • SD Worx koppeling

Administraties

1
  • Administraties deactiveren

Uren >Uren 2.0

40
  • Activiteiten legenda
  • Introductiepagina Spaaruren
  • Uren >Rapporteren Uren 2.0
    • Mijn uren
    • Inzoomen Urenregistratie
    • Rapport MIN-MAX
    • TVT-uren
    • Uren bekijken
    • Protected: Raadplegen: Appèl Overzicht Personeelskosten
    • Rapport: Uren totaal per afdeling inclusief saldi en ATW
    • Rapport: Uren totaal per medewerker inclusief saldi en ATW
    • Uren Totaal
    • Verloningsrapportage
  • Uren >Inrichting Uren 2.0
    • Medewerkers inlenen/uitlenen
    • Activiteitenmatrix
    • Inrichting urenregistratie
    • Seniorenregeling met spaaruren
    • Urenregistratie instellingen inclusief afsluitdatum aanpassen
    • Instellingen (Uren)
    • Grenswaarden per afdeling tbv facturatie & sturing
    • Niet tijdgebonden activiteiten t.b.v. de urenregistratie/rooster
    • Urenregistratie instellingen per medewerker
    • Uren normen
  • Uren >Registreren Uren 2.0
    • Urenregistratie op afdelingsniveau
    • Feestdagen registreren
    • Uren registreren voor jongeren onder de 16
    • Uren registreren over een langere periode
    • Nachttoeslag
    • Rooster kopiëren naar de urenregistratie
    • Collectieve TVT-ingrepen
    • Urenregistratie fiatteren
    • Niet tijdgebonden activiteiten t.b.v. de urenregistratie/rooster
    • Consultancy urenregistratie
    • Uren Overzicht
    • Urenregistratie per periode
    • Extra Reiskosten
    • Urenregistratie
    • Urenregistratie persoonsniveau
  • Uren >Veelgestelde vragen Uren 2.0
    • Hoe kom ik af van standaard dubbele regels in de urenregistratie?
    • Afrondingsverschil bij aanvragen en goedkeuren verlof spaaruren medewerkers
    • Verwerken extra TVT op feestdagen

Overig

37
  • Wachtwoordbeleid
  • Uitschakelen scrollen na verversen in Chrome
  • Protected: YoungOnes koppeling
  • Logo aanpassen
  • Ik kan geen gebruiker aanmaken
  • Achteraf gebruikers aanmaken
  • Gebruiker aanmaken tijdens invoeren personeelslid
  • Aanmaken afdeling
  • Organisatiestructuur inrichten
  • Administratie Totaal
  • Locatie toevoegen d.m.v. kopiëren
  • Rol aanmaken voor een afdeling, regio of organisatie.
  • Aanmaken regio
  • Administratiegroepen toekennen en verwijderen
  • Gebruikersbeheer – Landingspage
  • Administratie toekennen en verwijderen
  • Rollen toekennen en verwijderen
  • Gebruikersgroepen toekennen en verwijderen
  • Tijdelijke gebruikersvervanging
  • Gebruikers overnemen
  • Gebruikersaccount deactiveren
  • Wachtwoord handmatig aanpassen voor een gebruiker
  • Uitgaande email voor een gebruiker blokkeren
  • Gebruikersnaam en gebruikers-email wijzigen
  • Privé artikelen
  • Inrichting exporteren/importeren
  • SMTP Server voor uitgaande mail instellen
  • Rolmatrix
  • Rechten
  • Raadplegen Rechten
  • Paginarechten
  • Gebruikersgroepen
  • Gebruiker overnemen
  • Feestdagen in de looncomponenten export Unit 4
  • Excel bestanden kunnen niet worden geopend
  • Ik krijg de melding “Uw login is gedeactiveerd”
  • Hoe vind ik inactieve / verborgen items zoals uit dienst medewerkers en oude locaties?

Mobiliteit

1
  • Mobiliteit

Personeelsmanager

1
  • Sollicitaties
    • Sollicitaties
View Categories
  • Home
  • Artikelen
  • Dashboards
  • Dashboard overall

Dashboard overall

21 min leestijd

Dit artikel geeft een beschrijving van de functionaliteit Alle apps onder menu-item Dashboard.

Op de pagina zie je per app een kaart met daarin de belangrijkste KPI’s (Key Performance Indicators) vanuit deze app. Ook kan de informatie op een kaart een call-to-action zijn. Zo is bijvoorbeeld het gegeven Aantal ontbrekende registraties bedoeld om de gebruiker uit te nodigen om de registratie compleet te maken. De meeste kaarten tonen data over het lopende jaar (YTD) Year-to-Date. Daar waar het niet zo is, staat het in de omschrijving van het gegeven.

De pagina Alle apps dient als springplank naar de onderliggende app via de knop Ga naar app…

Agenda #

Deze kaart toont belangrijke Agenda items waarvan de ingelogde medewerker eigenaar is. In tegenstelling tot de YTD periode in andere kaarten op deze pagina, geeft de Agenda kaart actuele informatie.

  • Mijn eerstvolgende dienst toont de eerstvolgende roosterdienst die voor jou gepubliceerd is. Wanneer er geen gepubliceerd rooster voor jou bekend is, staat hier “Geen dienst”. @Dev Wanneer er aan de gebruiker geen medewerker gekoppeld is, staat hier ook "Geen dienst".
  • Mijn diensten deze week telt het aantal roosterdiensten in de huidige week. De week begint op maandag. @Dev wanneer er geen diensten zijn, dan 0.
  • Mijn evenementen deze week telt het aantal events (agenda opdrachten) deze week. Dit zijn alle events van mijn (standaard)afdeling of alle afdelingen waarop je recht hebt.
  • Mijn openstaande taken deze week telt het aantal taken waarvan de startdatum of deadline in de huidige week vallen en waarvan jij de eigenaar bent of waarvan jouw rol de eigenaar is.

De knop “Ga naar app…” opent pagina Agenda met jezelf als medewerker voorgeselecteerd.

Berichten #

Deze kaart toont van de laatste 3 berichten de titel, auteur en datum. Met de knop “Ga naar app…” navigeer je naar pagina Berichten\Overzicht.

@Dev deze kaart is opgebouwd zoals de widget Nieuws. Dus je ziet de profielfoto, naam en eventueel badge van de invoerder. De titel van het nieuwsbericht is in groter font en in de basecolor van de skin (net als in de bestaande widget Nieuws). De berichten zijn gescheiden door een lijn. Scrollen is niet toegestaan, je ziet max. 3 berichten. Wanneer de titel te lang is, dan afbreken met "..." en met mouse-over de tooltip wel volledige titel tonen.

Wanneer er geen berichten zijn, dan een regel tekst tonen waar dit uit blijkt. Bijv. "Je hebt nog geen berichten..." Zo simpel mag het zijn. Graag geen lege elementen meer in de software zonder uitleg waarom het leeg is.

Organisatie #

Samenvatting Organisatie op dit moment van deze gebruiker.

Deze kaart geeft op hoofdlijnen de inrichting van de ingelogde gebruiker weer.

  • Totaal aantal medewerkers in dienst. Aantal medewerkers die op dit moment de status in dienst hebben. Alleen medewerkers waarop je recht hebt. Ook uitzendkrachten.
  • Mijn afdelingen. Aantal actieve afdelingen waarop ik recht heb.
  • Mijn regio’s. Aantal actieve regio’s waarop ik recht heb.
  • Mijn organisaties. Aantal actieve organisaties waarop ik recht heb.
  • Mijn administraties. Aantal actieve administraties waarop ik recht heb.

@Dev een medewerker wie enkel recht op zichzelf heeft en verder geen (gebruikt deze dashboard pagina eigenlijk niet) maar aangezien het voor iedereen in theorie wel moet werken, is de verwachting dat deze medewerker alleen bij Totaal aantal medewerkers in dienst 1 ziet staan. De rest 0.

@Dev een manager met alleen recht op één afdeling en geen regio, ziet bijv. Totaal aantal medewerker in dienst 5. Mijn afdelingen 1. En de rest 0.

@Dev het recht op administratie is ook vanuit administratiegroep geregeld. Vanzelfsprekend, maar better safe than sorry.

Uren #

Samenvatting Uren dit jaar

  • Totaal uren registratie. Totaal geregistreerde uren dit jaar.
  • Totaal uurkosten. Kosten van het totaal geregistreerd uren dit jaar.
  • Totaal aantal te fiatteren. Aantal registraties dat nog goedgekeurd moet worden.
  • Totaal aantal te sluiten. Aantal registraties dat nog gesloten moet worden.
  • Totaal ontbrekende registraties. Aantal dagen waarop de afdeling open is, maar de urenregistratie ontbreekt.

 

 

 

 

 

 

Planning #

Samenvatting Planning dit jaar

Aanvullen, beschrijving bestaat al op Planning dashboard

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Omzet #

Samenvatting Omzet YTD (Year To Date)

 

Aanvullen, beschrijving bestaat al op Omzet overzicht (399274)

 

 

 

 

 

 

 

 

Inkoop #

Samenvatting Inkoop YTD

Aanvullen, beschrijving bestaat al op Inkoop overzicht (420969)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prestatie #

Samenvatting Prestatie op totalen YTD

  • Totaal netto resultaat = gerealiseerde omzet – (inkopen + personeelskosten + exploitatiekosten + vaste kosten)
  • Brutowinstmarge = gerealiseerde omzet – inkopen
  • Operationeel resultaat = gerealiseerde omzet – (inkopen + personeelskosten + exploitatiekosten)
  • Inkoop vs omzet: percentage inkopen / omzet
  • Uurkosten vs omzet: percentage uurkosten / omzet

De waarden komen overeen met de Resultaat v2 cockpit en personeelskosten zijn dus berekend inclusief onregelmatigheids- en overwerktoeslagen.

 

 

 

 

@Dev voor de berekening van deze gegevens houden we rekening met de rechten van de gebruiker. Aangezien deze kaart voor management bedoeld is, nemen we de totaal omzet, inkoop, vaste kosten van alle administraties waarop je recht hebt. Voor de uren zijn dat alle afdelingen waarop je recht hebt

Personeel #

Samenvatting Personeel aankomende belangrijke data en ontbrekende stukken. In tegenstelling tot het eerde gehanteerde YTD hanteert deze kaart verschillende perioden voor de verschillende KPI’s. De teller is op basis van jouw rechten op de medewerkers.

Aankomende verjaardagen en jubilea. Telt het aantal medewerkers wie jarig zijn of een jubileum hebben tussen nu en 14 dagen.

Aflopende proeftijd. Telt het aantal medewerkers waarvan het contract proeftijd afloopt tussen nu en 30 dagen.

Aflopende contracten. Telt het aantal medewerkers waarvan het contract afloopt tussen nu en 60 dagen.

Ontbrekende documenten. Telt het aantal ontbrekende stukken die wel verwacht werden. Bijv. geüpload contract bij de medewerker.

Conflicten data integriteit. Telt het aantal gevallen die potentieel integriteitsproblemen veroorzaken. Bijv. een werkschema dat niet aansluit bij het aantal contracturen.

De knop Ga naar app… navigeert naar menu-item Personeel\Overzicht (Bèta). (pagina bestaat nog niet)

@Dev Aankomende verjaardagen en jubilea alleen van medewerkers waarop je recht hebt. Hiervoor neem je dezelfde data als op pagina  Berichten\Cockpit onder webpart Belangrijke data. Ontbrekende documenten teller op basis van het aantal (niet genegeerde) regels op pagina Persoonlijk\Ontbrekende stukken. Alleen voor medewerkers waarop je recht hebt. Conflicten data integriteit teller op basis van het aantal (niet genegeerde) regels op pagina Persoonlijk\Data Integriteit. Alleen voor medewerkers waarop je recht hebt.

Klokken #

Deze kaart toont YTD (Year to Date) de belangrijkste KPI’s uit de app Klokken. Het aantal medewerkers nu ingeklokt is niet YTD daarvoor geldt Nu (Vandaag). De gegevens worden berekend op basis van jouw recht, dus je ziet het enkel van jouw afdelingen.

  • Aantal medewerkers nu ingeklokt. Telt het aantal medewerkers op jouw afdelingen die vandaag een klokactie zijn gestart ingeklokt, maar nog niet zijn uitgeklokt.
  • Totaal aantal uren geklokt. Totaal aantal geklokte uren YTD.
  • Totaal uurkosten geklokt. Totaal aantal geklokte uren x integraal uurtarief van de medewerkers YTD.
  • Aantal nog goed te keuren. Telt het aantal klokregistraties die nog niet goedgekeurd zijn. Goedgekeurd betekent in dit geval: klokregistratie of het bijbehorende voorstel is in de urenregistratie opgenomen. Deze teller neemt ook af wanneer de klokregistratie is “Afgehandeld” maar niet in de urenregistratie is opgenomen (lees Evalueren en goedkeuren van kloktijden voor meer details over goedkeuren van kloktijden).

Artikelen #

Op deze kaart ziet de gebruiker diverse belangrijke tellers vanuit de app Artikelen. De kaart is bedoeld voor de gebruikers met Artikelen beheerdersrechten en gebruikers met HR rechten.

  • Totaal aantal actieve artikelen telt het aantal artikelen waarvan de einddatum (geldigheid) op dit moment nog niet verstreken is.
  • Binnenkort aflopende artikelen telt het aantal artikelen waarvan de einddatum binnen nu en 14 dagen verloopt.
  • Binnenkort aflopende toewijzingen telt het aantal artikelen waarvan de Toegewezen aan Einddatum binnen nu en 14 dagen verloopt.
  • Aantal nog niet ingeleverde artikelen toegewezen aan uitdient medewerkers telt het aantal artikelen toegewezen aan medewerkers wie de status Uitdienst hebben en waarvan de koppeling geen “Ingeleverd op” datum heeft.

@Dev de ingeleverd op datum wordt vastgelegd op pagina Persoon:Algemeen\Artikelen\Artikelen

Bestanden #

Op deze kaart ziet de gebruiker belangrijke tellers vanuit de app Bestanden. De aantallen worden berekend op basis van bestanden waarop de gebruiker recht heeft. Recht op een bestand betekent hier dat de gebruiker toegang heeft tot het bestand, oftewel het bestand kan opgezocht en gedownload worden vanuit Bestanden Totaal. De kaart is bedoeld voor HR hulpmiddel tbv. call-to-action.

 

Personeelsdossier documenten te verwijderen >2 jaar uitdienst telt het aantal documenten dat gekoppeld is aan een medewerker of dienstverband/contract van wie de huidige uitdienst status (laatste uitdienst datum) langer is dan 2 jaar geleden. Personeelsdossier documenten zijn alle documententypes die maximaal 2 jaar bewaard mogen worden en niet vallen onder de wettelijke bewaarplicht voor de belastingdienst. Kortom alle andere bestandstypen dan de typen uit het volgende punt.

Salarisdocumenten te verwijderen >7 jaar uitdienst telt het aantal documenten dat gekoppeld is aan een medewerker of dienstverband/contract van wie de huidige uitdienst status (laatste uitdienst datum) langer is dan 7 jaar geleden. Hier tellen alleen bestanden van onderstaande bestandstypen:

  1. Loonstroken
  2. Salarisinhoudingen
  3. Salarisspecificaties
  4. Salarisstrook

Aantal bestanden dat binnenkort verloopt telt het aantal bestanden waarop je recht hebt, waarvan de Afloopdatum binnen nu en 2 weken vooruit ligt.

Verlof #

Deze kaart is bedoeld voor de (verlof)managers van één of meer afdelingen en toont alle openstaande aanvragen die door de medewerkers zijn ingevoerd. Ook hier geldt weer recht, dus je ziet alleen van jouw afdelingen de gegevens. Het zijn alle aanvragen die nog open staan, in de toekomst maar ook nog uit het verleden. Dit gegeven is de call-to-action om de verlofaanvragen goed- of af te keuren.

Verder worden de 4 saldi getoond. Dat is de som van alle opbouw minus opnamen en ingrepen.

Aantal openstaande aanvragen telt het aantal openstaande verlof aanvragen die medewerkers van wie jij de verlofmanager bent, hebben ingevoerd. Deze moet je nog goedkeuren. Als de teller op 0 staat, heb je alle aanvragen gehad.

@Dev dit is simpelweg het aantal regels die de verlofmanager heeft op pagina Taken\Vakantie goedkeuren

Aantal uren saldo VAK berekent het totaal openstaande saldo in uren van verloftype Vakantie (VAK) tot jaareinde. Dit is het saldo van alle medewerkers waarop jij recht hebt tot en met jaareinde. De opbouw in Staff is tot jaareinde, en daarom het saldo ook. Saldo bestaat uit beginsaldo plus opbouw, minus opnamen en negatieve ingrepen.

Aantal uren saldo ATV berekent het totaal openstaande saldo in uren van verloftype Arbeidstijdverkorting (ATV) tot jaareinde. Dit is het saldo van alle medewerkers waarop jij recht hebt tot en met jaareinde. De opbouw in Staff is tot jaareinde, en daarom het saldo ook. Saldo bestaat uit beginsaldo plus opbouw, minus opnamen en negatieve ingrepen.

Aantal uren saldo TVT berekent het totaal openstaande saldo in uren van verloftype Tijd voor Tijd (TVT) tot vandaag (YTD). Dit is het saldo van alle medewerkers waarop jij recht hebt tot vandaag. De opbouw in Staff gebeurt door urenregistratie en daarom is het saldo YTD.

Aantal uren saldo Sparen berekent het totaal openstaande saldo in uren van verloftype Spaaruren (Sparen) tot vandaag (YTD). Dit is het saldo van alle medewerkers waarop jij recht hebt tot vandaag. De opbouw in Staff gebeurt door urenregistratie en daarom is het saldo YTD.

@Dev de saldi moeten uiteraard precies gelijk zijn aan de waarden op pagina Aan-Afwezigheid\Verlof (u)\Status. Voor VAK en ATV op peildatum 31-12 en voor TVT, Sparen op peildatum Gisteren. Voor de saldi in deze kaart kiezen we voor afronden op hele getallen. Deze kaart is op hoogste niveau de instap naar de app verlof, het is niet nodig om hier al op de komma nauwkeurig saldi te zien. Ook hier geldt weer tienduizendtallen weergeven als 10.0k etc...

De knop “Ga naar app…” navigeert voorlopig naar Verlof Totaal. Maar dat zal later de overzichtpagina van Verlof worden.

Verzuim #

Deze kaart is bedoeld voor de verzuimmanager of HR manager om snel inzicht te krijgen in de status van verzuimgevallen in het bedrijf. De gegevens Totaal aantal uren verzuim en verzuimpercentage worden berekend tot vandaag, dus YTD. De andere gegevens zijn vast berekend vanaf datum van invoer van het verzuimgeval.

Totaal aantal uren verzuim telt het aantal uren geregistreerd op activiteitcodes ZIE, WDV, WDO en WDF.

Verzuimpercentage is een berekende waarde van alle bovengenoemde urencodes afgezet tegen alle geregistreerde uren.

Medewerkers ziek >6 weken telt het aantal medewerkers wie een verzuimgeval hebben van een lengte tussen de 6 en 8 weken. Volgens de Wet van Poortwachter dien je vanaf 6 weken ziekte een probleemanalyse op te stellen.

Let op: dit aantal weken verzuim is niet berekend obv urenregistratie codes, dit wordt berekend a.d.h.v. de ziekmelding in de app Verzuim op pagina Verzuim\Ziek / beter melden.

Medewerkers ziek >8 weken telt het aantal medewerkers wie een verzuimgeval hebben van een lengte tussen de 8 en 42 weken. Volgens de Wet van Poortwachter dien je vanaf 8 weken ziekte een plan van aanpak op te stellen.

Medewerkers ziek >42 weken telt het aantal medewerkers wie een verzuimgeval hebben van een lengte tussen de 6 en 8 weken. Volgens de Wet van Poortwachter dien je vanaf 42 weken ziekte het verzuimgeval bij het UWV aan te melden.

De knop “Ga naar app…” navigeert naar pagina Aan-Afwezigheid\Verzuim

Declaraties #

Je ziet op deze kaart voor het huidige jaar alle ingediende en verwerkte declaraties. Ook gebruik je deze kaart om in te zien hoeveel declaraties er nog goedgekeurd en verwerkt moeten worden. Je ziet alleen de gegevens van medewerkers waarop jij recht hebt. Deze kaart is bedoeld voor de manager verantwoordelijk voor de declaraties. Danwel de goedkeurder of verwerker ervan.

Totaal aantal ingediend telt het aantal ingediende declaraties van jouw medewerkers. Deze waarde bevat bruto alle ingediende declaraties dit jaar. Of ze nu afgekeurd zijn of niet, deze teller toont ze allemaal.

Totaal aantal verwerkt telt het aantal declaraties die dit jaar de status Verwerkt hebben gekregen.

Aantal nog goed te keuren telt het aantal declaraties die op dit moment de status Ingediend hebben en zodoende klaar staan om goedgekeurd te worden.

Aantal nog te verwerken telt het aantal goedgekeurde declaraties en zodoende klaar staan om verwerkt te worden.

De knop “Ga naar app…” verwijst naar pagina Declaratie Totaal. Daar kunnen ook de acties uitgevoerd worden.

Bonus #

Op deze kaart zie je voor het huidige jaar de bedragen van de ingediende en verwerkte bonussen. Een verwerkte bonus heeft de status Verwerkt en wordt vermeld in het Verloningsrapport. Een ingediende bonus staat open totdat deze verwerkt of verwijderd wordt. Ook zie je op deze kaart het aantal nog te verwerken bonussen en het bedrag. Je ziet dit alleen van medewerkers waarop je recht hebt.

Totaalbedrag aangemaakt telt alle bedragen van alle bonussen die dit jaar aangemaakt of verwerkt zijn.

Totaalbedrag verwerkt telt alleen de bedragen van de bonussen die dit jaar verwerkt zijn.

Aantal nog te verwerken telt het aantal aangemaakt bonussen die nog verwerkt moeten worden.

Bedrag nog te verwerken telt het bedrag van het hiervoor genoemde aantal.

De knop “Ga naar app…” navigeert naar Bonus Totaal waar de actie (verwerken) uitgevoerd kan worden.

Beschikbaarheid #

Op deze kaart ziet de manager snel voor de huidige week over alle afdelingen waarop hij recht heeft de tellers van inschrijvingen op het intekenrooster (beschikbaarheid). Een medewerker geeft in de app per dag voor één tijdblok aan of hij beschikbaar is of niet. Dat aantal tijdblokken wordt geteld, hiermee krijgt de manager een globaal beeld van de capaciteit van zijn medewerkerspool.

Ook wordt het aantal medewerkers geteld wie voor deze week helemaal niets ingevuld hebben. Dit zijn vaak de vaste medewerkers. Dit gegeven helpt in te schatten of de verhouding wel/niet beschikbaar gezond is.

Bijv. er zijn 5 tijdblokken beschikbaar ingevuld en 10 tijdblokken niet beschikbaar. Dan lijkt het alsof je maar één 3e van je capaciteit beschikbaar hebt, en dat is niet goed. Maar ‘gelukkig’ hebben 12 medewerkers helemaal niets ingevuld, die zijn dus virtueel allemaal wel beschikbaar en daarmee ‘vertwaalfvoudigt’ je capaciteit.

Aantal tijdblokken beschikbaar deze week telt het aantal dagen waarop medewerkers de keuze beschikbaar hebben gemaakt.

@Dev graag tussen haakjes de huidige weekdatums tonen. Wanneer de week overgaat van maand, dan zoals in bovenstaand voorbeeld. Wanneer de week volledig in één maand valt, dan als "jul 17 - 23".

Aantal tijdblokken niet beschikbaar deze week telt het aantal dagen waarop medewerkers de keuze niet beschikbaar hebben gemaakt.

Aantal medewerkers niets ingevuld telt het aantal medewerkers deze week wie helemaal geen invoer hebben gedaan bij hun beschikbaarheid deze week.

Een afdeling waarvoor geen geldig  intekenrooster is ingesteld, telt niet mee.

De knop “Ga naar app…” navigeert naar pagina Afdeling: Aan-Afwezigheid\Beschikbaarheid\Weekoverzicht

Events #

Deze kaart geeft je snel het eerstvolgende evenement (agenda item) ingevoerd op afdelingen waarop je recht hebt. Heb je recht op meer afdelingen en zijn er meer events op een dag? Dan wordt er gesorteerd op begintijd. Als er geen begintijd is, dan wordt er gesorteerd op nummer (laagste eerst). Als er geen nummer is of deze zijn ook gelijk, dan wordt er alfabetisch gesorteerd.

Ook lees je in deze kaart het aantal aankomende events inclusief vandaag tot jaareinde.

Eerstvolgende event is het allereerste event dat voorkomt op een afdeling waarop je recht hebt.

@Dev graag rekening houden met eventueel ingevoerde begintijd en eindtijd van het evenement. Stel er zijn twee evenement op een dag en de eerste begint om 11.00 uur en eindtijd is 13.00uur en het tweede event begint om 13.30u. Als ik deze kaart bekijk voor 13.00u dan zie je het eerste event. Als ik deze kaart na 13.00u bekijk dan zie je het tweede event. Indien het eerste event geen eindtijd heeft, dan blijft deze gewoon de hele dag in beeld.

Totaal aantal aankomende events dit jaar telt het aantal events vanaf vandaag tot jaareinde op afdelingen waarop je recht hebt.

De knop “Ga naar app…” navigeert naar pagina Events\Overzicht (voorlopig eerst naar Organisatie: Aan-Afwezigheid\Agenda\Agenda)

Taken #

Deze kaart toont de belangrijkste tellers uit de App taken voor de ingelogde gebruiker. Er wordt bijgehouden hoeveel openstaande taken de gebruiker deze week heeft en hoeveel taken er over deadline zijn. Hierin wordt onderscheid gemaakt in taken waarvan de gebruiker zelf eigenaar is en taken waarvan de gebruiker een rol voor eigenaarschap heeft.

Totaal aantal openstaande taken telt het totaal aantal openstaande taken waarvan de gebruiker eigenaar is (direct of via rol).

Mijn taken deze week telt het aantal openstaande taken met een startdatum of deadline die in deze week vallen. Jij bent zelf eigenaar van deze taken. Taken zonder begindatum en zonder deadline tellen hier niet mee. Ze tellen wel mee in totaal.

@Dev taken met begindatum voor deze week en zonder deadline tellen wel mee. Taken zonder begindatum maar met deadline deze week tellen ook mee.

Mijn taken over deadline telt het aantal openstaande taken waarvan de deadline verstreken is. Jij bent zelf eigenaar van deze taken.

Mijn rol taken deze week telt het aantal openstaande taken met een startdatum of deadline die in deze week vallen. Jij bent niet zelf eigenaar van deze taken, maar jij hebt de rol waarvan deze taak eigenaar is. Taken zonder begindatum en zonder deadline tellen hier niet mee. Ze tellen wel mee in totaal.

Mijn rol taken over deadline telt het aantal openstaande taken waarvan de deadline verstreken is. Idem als boven, je bent niet zelf eigenaar maar je hebt wel de rol.

De knop “Ga naar app…” navigeert naar pagina Taken Totaal

Contactpersonen #

Deze kaart is bedoeld voor de crm contactpersonen beheerders en telt het aantal contactpersonen opgeslagen in het systeem. Hierbij wordt een check gedaan op compleetheid van contactgegevens e-mail en telefoonnummer.

De kaart verwijst momenteel naar het rapport Contactpersonen Totaal.

Totaal aantal contactpersonen telt het aantal unieke contactpersonen in het systeem.

Aantal zonder e-mail telt het aantal contactpersonen waarvan geen enkel e-mail adres bekend is.

Aantal zonder telefoonnummer telt het aantal contactpersonen waarvan geen enkel telefoonnummer (mobiel of vast) bekend is.

Wanneer ook maar één e-mail adres toegevoegd is (van welk type dan ook) en wanneer er ook maar één telefoonnummer (van welke type dan ook) bekend is, zullen de tellers omlaag gaan.

De knop “Ga naar app…” navigeert naar  het Contactpersonen Totaal rapport.

Relaties #

Deze kaart telt het aantal relaties opgeslagen in het crm en toont ook het aantal van het type “Lead”. Ten behoeve van facturatie van je relaties zijn minstens een adres en contactpersoon nodig, hiervoor zijn ook tellers te zien.

Totaal aantal relaties telt het aantal unieke relaties in het systeem.

Aantal van type Lead telt het aantal relaties van type “Lead”.

Aantal zonder contactpersoon telt het aantal relaties waaraan geen enkel contactpersoon gekoppeld is.

Aantal zonder adres telt het aantal relaties waarbij geen enkel adres opgeslagen is.

Deze onderste twee tellers helpen je het crm compleet te houden en geschikt te maken voor facturatie van jouw relaties.

De knop “Ga naar app…” navigeert naar het rapport Relaties Totaal. (voorlopig)

Projecten #

Op deze kaart krijgen projectmanagers snel inzicht in de facturatiestatus van lopende projecten en of er actieve projecten over deadline heengegaan zijn.

Totaal aantal actieve projecten telt het aantal projecten in het systeem waarvan het vinkje “actief” aan staat.

Aantal projecten dit jaar telt het aantal actieve en inactieve projecten waarvan de periode tussen begin- of einddatum overlappen met het huidige jaar.

Bedrag verkoopprijs dit jaar telt van de bovengenoemde aantal projecten dit jaar de verkoopprijzen bij elkaar op.

Bedrag gefactureerd dit jaar telt van de bovengenoemde projecten de bedragen van gefactureerde projecttaken bij elkaar op.

Totaal aantal actieve projecten over einddatum telt het aantal actieve projecten waarvan de einddatum vandaag verstreken is. Actie voor de projectmanager is, ofwel het project afsluiten ofwel datums project heroverwegen.

De knop “Ga naar app…” navigeert naar de pagina projecten\overzicht (voorlopig naar projecten totaal)

Gebruikers #

Op deze kaart ziet de gebruikers administrator de status van de gebruikersaccount in het systeem. De gegevens op deze kaart helpen om het gebruikersbeheer gezond en veilig te houden.

Totaal aantal actieve gebruikers telt het aantal gebruikers waarbij het vinkje “Actief” aan staat. Dit getal vertegenwoordigd de volledige potentiele gebruikerscapaciteit binnen de contractant (licentie)

Aantal nog aan te maken gebruikers telt het aantal medewerkers voor wie nog een gebruikersaccount aangemaakt kan worden. Dit zijn de medewerkers bij wie een geldig e-mail adres van het type “Werk” is opgeslagen wat nog niet gekoppeld is aan een ander gebruikersaccount in het systeem.

@dev plaatje klopt niet, de kleur van het aantal moet rood zijn wanneer >0 en groen wanneer 0.

Uitdienst medewerkers met actieve rechten telt het aantal actieve accounts waarbij gebruikersrollen nog actief zijn. Standaard heeft een uitdienst medewerker aan zijn account één actieve rol gekoppeld te weten “R2Exit: Medewerker uit dienst”. Indien er één of meer andere rollen ook nog actief zijn, dan wordt deze geteld. Actie voor de gebruikers admin is controleren of dit klopt en indien het niet klopt, de overige rollen uitschakelen.

Aantal gebruikers met mislukte inlogpogingen telt het aantal gebruikers bij wie de laatste inlogpoging niet succesvol was en dus niet heeft kunnen inloggen. Hieronder vallen ook inlogpogingen van geblokkeerde gebruikers. In Gebruikers Totaal kan de gebruikers admin opzoeken om wie dit gaat en even contact opnemen om te helpen met inloggen.

@dev het gaat hier om inzicht te krijgen in de gebruikers wie niet door het inlogscherm zijn gekomen en het daarbij gelaten hebben. Dit zijn dus de "Lukt niet, laat maar zitten gevalletjes" en die wil je als beheerder graag even helpen. Wanneer de gebruiker later toch succesvol inlogt (omdat zij bijv. een nieuw wachtwoord hebben aangevraagd) dan telt deze uiteraard niet mee.

Aantal actieve gebruikers zonder 2FA inlogmethode telt het aantal actieve gebruikers bij wie geen 2-factor authenticatie methode aan staat.

De knop “Ga naar app…” navigeert naar het rapport Gebruikers Totaal (voor nu en later naar Gebruikers\Overzicht)

Facturatie #

Op deze kaart zie je de samenvatting vanuit de app Facturatie van alle administraties waarop je recht hebt. De gegevens zijn berekend over de periode YTD.

Totaalbedrag gefactureerd telt de som van alle facturen met status ‘Verzonden’. De extra omschrijving er onder telt de som van alle facturen met status ‘Aangemaakt’, dit is het bedrag wat nog open staat om te factureren.

Totaalbedrag gecrediteerd telt de som van alle creditfacturen. De extra omschrijving er onder telt het aantal creditfacturen.

Bedrag nog in concept telt de som van alle conceptfacturen waarvan nog geen factuur gemaakt is.

Bedrag open in factuurregels telt de som van alle factuurregels die nog niet op een (concept)factuur gezet zijn.

De knop “Ga naar app…” navigeert naar pagina Facturatie\Overzicht.

Belangrijke data #

  • Aankomende verjaardagen en jubilea. Aantal medewerkers wie binnenkort jarig zijn of een jubileum hebben.
  • Aflopende proeftijd. Aantal contracten waarvan binnenkort de proeftijd verloopt.
  • Aflopende contracten. Aantal contracten die binnenkort de einddatum naderen.
  • Ontbrekende documenten. Aantal verwachte uploads van documenten bij dienstverbanden/contracten.
  • Conflicten data integriteit. Aantal door het systeem gecontroleerde gevallen waar registraties conflicteren met dienstverbanden, contracten, werkschema’s enzovoorts.  .

 

What are your Feelings

  • Happy
  • Normal
  • Sad

Deel dit artikel:

  • Facebook
  • X
  • LinkedIn
Inhoudsopgave
  • Agenda
  • Berichten
  • Organisatie
  • Uren
  • Planning
  • Omzet
  • Inkoop
  • Prestatie
  • Personeel
  • Klokken
  • Artikelen
  • Bestanden
  • Verlof
  • Verzuim
  • Declaraties
  • Bonus
  • Beschikbaarheid
  • Events
  • Taken
  • Contactpersonen
  • Relaties
  • Projecten
  • Gebruikers
  • Facturatie
  • Belangrijke data

Handige links
  • Inschrijven nieuwsbrief
  • Contact
    Contactinformatie

    Baron de Coubertinlaan 6 unit 11
    2719 EL Zoetermeer
    Zuid-Holland

    +31 (0) 10 218 98 66
    info@staff.nl

    Copyright 2025 © Staff Support B.V.
    • Home
    • Artikelen
    • Veiligheid
    • Opleiding