Ga naar inhoud
Staff HelpStaff Help
  • Home
  • Artikelen
    • Before you start
    • Communicatie en informatie
    • Personeel en organisatie
    • Planning en uren
    • Financieel
    • Relatiebeheer
    • Prestatie
    • Koppelingen
    • Beheer
  • Releases
  • Veiligheid
  • Contact

Start hier

10
  • Welkom bij Staff Support!
  • Wachtwoord resetten
  • Inloggen
  • Tweestap authenticatie
  • Navigeren
  • Notificaties
  • Mijn Profiel
  • Favorieten
  • Workforce App
  • Begrippenlijst

Communicatie en informatie

27
  • Introductie Communicatie & Informatie
  • Dashboards
    • Introductie Dashboards
  • Signalen
    • Signaal sjabloon aanpassen
    • Introductie Signalen
    • Verjaardag signaal
  • Loketten
    • Widget ABC t.o.v. budget
    • Introductie Loketten
    • Widget Bonus
    • Loketsjablonen
    • Werkgever loket
    • Manager loket
    • Medewerker loket
    • Buienradar widget
  • Agenda
    • Introductie Agenda
  • Berichten
    • Introductie Berichten
    • Bericht personeelszaken
  • Taken
    • Introductie Taken
    • Taken overzicht
    • Snelinvoer supportaak
    • Supporttaken overzicht
  • Rapporten
    • Introductie Rapporten
    • Mijn rapporten
    • Raadplegen
    • Gemiddelde besteding
    • Adressenlijst
    • Projectrapportage
    • Exporteren gegevens

Personeel en organisatie

76
  • Introductie Personeel & Organisatie
  • Organisatie
    • Introductie Organisatie
    • CAO rekenregels
    • CAO voor hospitality
    • Competenties
  • Regio
    • Introductieartikel Regio
    • Aanmaken regio
  • Afdeling
    • Introductie Afdeling
  • Sollicitaties
    • Introductie Sollicitaties
  • Medewerkers
    • Introductie Medewerkers
    • Welkomstmail
    • Nieuwe medewerker
    • Aanmaken sjablonen
    • Documenten uploaden
    • Salarisstroken en jaaropgaven
    • Wijziging kostprijs
    • Medewerker uurkosten
    • Correspondentie
    • Loonhuis invoeren
    • Medewerker aanpassen
    • Salaris wijzigen
    • Collectieve salarisverhoging
    • Ex.en im. doorbelasting
    • Voorschot
    • Mailadres wijzigen
    • Communicatiemiddelen
    • Jubileum berekening
    • Gratis Maaltijd
    • Adres aanpassen
    • Salariscommunicatie
    • Adressenlijst
    • Loonheffingskorting
    • HR Cockpit
    • Personalia
    • HR Cockpit – Verloop
    • Uitzendkrachten
    • Min-Maxers
    • Lage WW-Premie
    • Vakkrachten
    • Afdeling aanpassen
    • Medewerker uit dienst
    • FAQ’s
    • Overgang organisatie
    • Reiskosten
    • Werkschema
    • Functie wijzigen
    • Functioneren & Evaluaties
    • Vaardigheden beheren
    • Nieuwsberichten
    • Salaris informatie
    • Medewerkerkaart
    • Medewerkers Totaal
  • Dienstverband
    • Dienstverband wijzigen
  • Verzuim
    • Introductie Verzuim
    • Overzicht Verzuim
    • Verzuimkaart en vakantiekaart
  • Artikelen
    • Introductie Artikelen
    • Artikelen overzicht
    • Artikel toevoegen
    • Artikel wijzigen
    • Artikel inleveren
    • Medewerker(s) aan een artikel toewijzen
    • Artikel aan medewerker toewijzen
  • Bestanden
    • Digitaal Ondertekenen
    • Introductie Bestanden
    • Overzicht filetypes
    • Standaard documenten
    • Ontbrekende bestanden
    • Bestanden Totaal
  • Bonus
    • Introductie Bonus
    • Bonus verwerken
    • Bonus op basis van omzet
    • Bonus Totaal
  • Declaraties
    • Introductie Declaraties
    • Download: Handleiding
  • Mobiliteit
    • Introductie Mobiliteit

Planning en uren

63
  • Introductie Planning & Uren
  • Verlof
    • Introductie Verlof
    • Inrichten
    • Collectieve handelingen
    • Goedkeuren
    • Verlofstatus
    • Verlofmanager
    • Verlof aanvragen
    • Opnieuw verstrekken
    • Verjaringsoverzicht
    • Wettelijk en bovenwettelijk
    • Min-Maxers
    • Verlof Totaal
  • Beschikbaarheid
    • Introductie Beschikbaarheid
    • Doorgeven besch.
    • Vastzetten en sluiten
    • Dagoverzicht
    • Weekoverzicht
  • Planning
    • Introductie Planning
    • Personenrooster
    • Personenrooster 4w.
    • Dienstenrooster
    • Roosteren Flex
    • Perioderoosteren
    • Mijn Rooster
    • Dienst extern uitvragen
    • Sjablonen
    • Rusttijden
    • Diensten inrichten
    • Diensten ruilen
    • Open diensten (inschrijven)
    • Slaapdiensten
    • Regiokracht/Flexkracht
    • Automatisch roosteren
    • Naar de urenregistratie
  • Klokken
    • Introductie Klokken
    • Inrichting
    • Klokken via de app
    • In- en uitklokken
    • Evaluatie
  • Uren
    • Introductie Uren
    • Uitbetalen TVT
    • Uren op afdeling
    • Uren persoonsniveau
    • Uren per periode
    • Uren consultancy
    • Activiteiten legenda
    • Instellingen
    • Overzicht Uren
    • Uren Totaal
    • Medewerkers inlenen/uitlenen
    • Spaaruren
    • Uren fiatteren
    • Nachttoeslag
    • Reiskosten
    • Mijn uren
    • Uren normen
    • Inrichting uren
    • FAQ’s
    • TVT-uren
    • Verloningsrapportage
    • Inzoomen
    • Uren evaluatie

Financieel

37
  • Introductie Financieel
  • Administraties
    • Administratie Totaal
    • Administraties deactiveren
  • Omzet
    • Introductie Omzet
    • Omzet registreren
    • Omzet dashboard
    • Omzetgroep aanmaken
    • Automaatregistratie
    • Omzetprognose
    • Gemiddelde besteding
    • Grootboekrekeningnummer
    • Klantspecifieke betaalwijze
    • Uitlezen registratie cockpit
    • Kantoorkas
    • Omzet Totaal
  • Inkoop
    • Introductie Inkoop
    • Externe doorleveringen
    • Inkopen importeren (koppeling Sligro)
    • Inkoopgroep
    • Inkoop koppeling (Sligro, Delegate, Kovit)
    • Inkoop Totaal
    • Contante inkopen registreren
  • Facturatie
    • Facturatie van geregistreerde uren
    • Facturatie Totaal
    • Facturatie
    • Herinneringen en creditnota’s versturen
    • Aanmaken conceptfactuur obv factuurregels
    • Facturen
    • Facturatie inrichting en configuratie
    • Aanmaken losse conceptfactuur (BETA)
    • Factureren
    • Factureren debiteuren
    • Inrichten losse conceptfactuur (BETA)
    • Foutieve factuur verwijderen of crediteren
    • Taakfacturatie inrichten
    • Taakfacturatie
    • Abonnementsfacturatie

Relatiebeheer

13
  • Relaties
    • Introductie Relaties
    • Nieuwe relatie
    • Basisgegevens relatie
    • Facturatiegegevens
    • Gekoppelde relatie
    • Leverancier toevoegen
    • Bedrijfslogo
    • Relatie Totaal
  • Contactpersonen
    • Contactpersoon verbergen
    • Contactpersoon Totaal
  • Projecten
    • Introductie Projecten
    • Projectrapportage
    • Projecten Totaal

Prestatie

28
  • Locaties
    • Locatie toevoegen
  • Prestatie
    • Introductie Prestatie
    • Prestatiegroep
    • Dag naar uren
    • APG Verschillen
    • APG target
    • Personeel budget instellingen
    • Bezettingsgraad
    • Regio-prestatie
    • Locatiebudgetsheet
    • Widget arbeidsprod.
    • Registratie prestatie
    • Registratie cockpit
    • Inkoopruimte
    • Budget Jaarverdeling
    • Inkoop budget (targets)
    • Regio-prestatie omzet
    • Regio-prestatie AP
  • Resultaat
    • Regio-prestatie resultaat
    • Resultaat
  • Brutowinstmarge
    • Introductie Brutow.marge
    • Widget
    • Target aanpassen
    • Instellingen
  • Productiviteit
    • Introductie Arbeidsproductiviteit
    • Omzetgroep toevoegen
    • Instellingen
    • Activiteit toevoegen

Beheer

36
  • Gebruikers
    • Wachtwoordbeleid
    • Login gedeactiveerd melding
    • Gebruiker overnemen
    • Gebruikersgroepen
    • Paginarechten
    • Rechten
    • Rapportage Rechten
    • Rolmatrix
    • Verjaardagslijst
    • Gebruikersnaam
    • Email blokkeren
    • Wachtwoord aanpassen
    • Gebruikersaccount deactiveren
    • Tijdelijke gebruikersvervanging
    • Gebruikersgroepen
    • Rollen
    • Gebruikersbeheer
    • Organisatiestructuur inrichten
    • Aanmaken afdeling
    • Gebruiker aanmaken
    • Achteraf gebruikers aanmaken
    • Gebruiker aanmaken
    • Gebruiker Totaal
  • Beheer
    • Administraties
    • Administratiegroepen
    • Inactieve items
    • Excel bestanden
    • Openingsdagen instellen
    • SMTP Server instellen
    • Inrichting export
    • Tariefhuis inrichten
    • Privé artikelen
    • Gebruikers overnemen
    • Rol aanmaken
    • Logo aanpassen
    • Uitschakelen scrollen

Koppelingen

26
  • NTF Kassa
  • Introductie Koppelingen
  • MEWS
    • MEWS omzetprognose
  • Unit4
    • Feestdagen in de looncomponenten export Unit 4
  • HACCP
    • Widget HACCP live
  • Sligro
    • Inkopen importeren (koppeling Sligro)
  • SNL
    • Kloktijden importeren vanuit de SNL kassa
  • Connexie
    • Connexie export
    • Connexie medewerker importeren in Staff
    • Exporteren uren naar Connexie
  • Nmbrs
    • Slaapdiensten en de verwerking hiervan in Nmbrs
    • Toekomstige medewerkers invoeren Nmbrs
    • Nmbrs account aanmaken voor koppeling met Staff
    • Koppeling: Nmbrs
    • Uren export Loket.nl en Nmbrs
    • Nmbrs: Handmatig stroken importeren
    • Nmbrs koppeling – Wat moet ik doen als klant?
  • Afas
    • Troubleshooten AFAS / Loket.nl missende medewerker
    • Troubleshooten AFAS / Loket.nl uit dienst datum niet verwerkt
    • AFAS Voorbeeld medewerkers
    • AFAS automaten omzet importeren
  • Temper
    • Koppeling: Temper
  • Countler
    • Countler (omzet)
  • Datafox
    • Klokken met een Datafox terminal (vingerscan)
    • De Aanwezigheid-Module i.c.m. Datafox
  • SD Worx
    • SD Worx koppeling
Categorieën bekijken
  • Home
  • Artikelen
  • Planning en uren
  • Uren
  • Uren Totaal

Uren Totaal

Ryan

9 min leestijd

In dit artikel zal een toelichting worden gegeven over het gebruik van een van onze Raadplegen > Totaal rapportages. De totaalrapportages zijn bedoeld om zelf altijd alle data te kunnen raadplegen van een bepaalde module om deze vervolgens zelf indien nodig verder te verfijnen. In dit artikel gaan we in op het algemeen gebruik met daarbij een additionele focus op het gebruiken en beheren van de filteropties en de legenda.

Pagina:  Raadplegen → Uren Totaal

Filters #

Filters zijn parameters welke je kan gebruiken om je zoekresultaten mee te beperken tot exact wat jij nodig hebt. De meeste parameters en filters spreken voor zich, waar wellicht additionele informatie voor vereist is zijn de volgende;

  • Organisatorische eenheid is een multiselect, hiermee kun je op basis van je rechten een selectie maken van één of meerdere organisaties, regio’s en afdelingen.
  • Detailniveau vertaalt zich in het rapport in hoeveel data er per regel weergegeven wordt.
    Kies je ‘Dag’ dan krijg je per dag een regel, kies je ‘week’ dan krijg je per weeknummer een regel, etc.
  • Is gefiatteerd* toont o.b.v. de selectie alleen de uren die wel/niet gefiatteerd zijn. Dit filter werkt alleen wanneer het detailniveau ‘Registratie’ is geselecteerd.
  • Is gesloten* toont o.b.v. de selectie alleen de uren die wel/niet gefiatteerd zijn. Dit filter werkt alleen wanneer het detailniveau ‘Registratie’ is geselecteerd.
  • Eenheid is de weergave in Uren, Tijd (uren:minuten) of Kosten (euro’s). De hier gebruikte kostprijs is altijd de berekende integrale kostprijs per uur van de medewerker.

Kolommen #

Bij de Kolommen kan je aangeven welke specifieke data je wel of niet in het rapport wilt weergeven. Zodoende kan je zonder Excel te gebruiken direct kolommen uitfilteren. De kolommen vallen ook onder de opgeslagen filters, deze zullen dus ook worden opgeslagen en automatisch weer worden gevuld bij het raadplegen van een opgeslagen filter.

Filters gebruiken en beheren #

Onder alle Raadplegen > Totaal rapportages is de mogelijkheid toegevoegd om filters te beheren. Zo kan je een vaste set filters opslaan om zo niet de filters elke keer opnieuw in te moeten stellen. Zo weet je zeker dat je elke keer dezelfde set data op kan vragen (al dan niet over een andere periode). Hieronder leggen we in een paar korte stappen uit hoe je dit kan doen.

  1. Vul alle filters en kolommen in zodat de voor jou gewenste rapportage is opgesteld
  2. Klik op het filter (trechter) icoon om het filterbeheer te openen.
  3. Voer in het veld Filter naam de naam van het filter in zoals je deze op wilt slaan.
  4. Druk op het diskette icoon om het filter op te slaan.
  5. Wil je op een later moment dezelfde filters raadplegen? Klik dan wederom op het filter icoon alvorens via het loepje jouw eerder aangemaakte filter te selecteren. Let op! Indien je er maar 1 hebt aangemaakt zal deze automatisch worden geselecteerd en is deze direct van toepassing op het rapport.

Bijzonderheden #

In dit rapport worden ook kosten over de improductieve uren berekend, dat doen we in onze managementcockpits nooit. Derhalve adviseren we nooit dit rapport te vergelijken met een
managementcockpit zoals Arbeidsproductiviteit.

Tevens tonen we voor elke improductieve activiteit een additionele kolom met het aantal dagen waarop deze activiteit is geboekt. Aangezien deze kolomnaam per activiteit verschilt is dit niet opgenomen in de legenda. De syntaxis hier is “ActiviteitAfkorting Dagen”, bijvoorbeeld “SV Dagen”.

Legenda #

Categorie Kolom Gegeven
Dienstverband Persnr Personeelsnummer
Roepnaam Roepnaam
Tussenvoegsel Tussenvoegsel
Achternaam Achternaam
Afdelingscode De afdelingscode van de verloningsafdeling van de medewerker
Afdeling De verloningsafdeling van de medewerker. (De afdeling waaronder hij/zij is ingevoerd)
Regio De naam van de verloningsregio van de medewerker
Organisatiecode De organisatiecode van de verloningsorganisatie van de medewerker
Organisatie De naam van de verloningsorganisatie van de medewerker
Contract Bij uren: contracturen in periode 32,5 Bij tijd: contracturen in uren:minuten 32:30 Bij kosten: contracturen maal uurkosten € 574 (afgerond hele euro’s)
Roosternorm Uren, Tijd, Kosten van het aantal uren dat de medewerker zou moeten werken in de opgegeven periode conform de roosternorm
Rooster Rooster totaal Uren, Tijd, Kosten ingeroosterd in periode
Rooster Prod. Uren, Tijd, Kosten ingeroosterd op productieve activiteiten in periode
Rooster Improd. Uren, Tijd, Kosten ingeroosterd op improductieve activiteiten in periode
Urenregistratie Urenregistratie Uren, Tijd, Kosten geregistreerde uren in periode
Per afdeling De eventuele uitsplitsing per kolom per naam van de afdeling waar de uren op zijn geregistreerd
Gefiatteerd Uren, Tijd, Kosten van urenregistratieregels die gefiatteerd zijn in periode. Indien urenregistratie gesloten is dan geldt dat ook als gefiatteerd in dit rapport
Afwijking Roosternorm Absoluut verschil tussen de uren, tijd of kosten van de totale registratie tegenover de norm
Afwijking % Procentueel verschil tussen de uren, tijd of kosten van de totale registratie tegenover de norm
Registratie productief Uren, Tijd, Kosten van het totale aantal geregistreerde productieve uren
Afwijking Roosternorm prod. Absoluut verschil tussen de uren, tijd of kosten van de productieve registratie tegenover de norm
Afwijking prod. % Procentueel verschil tussen de uren, tijd of kosten van de productieve registratie tegenover de norm
Normaal Uren, Tijd, Kosten normale uren zonder toeslagberekening vanuit de toeslagtabellen
Toeslag Uren, Tijd, Kosten toeslag uren vanuit de toeslagtabellen, uitgesplitst per activiteit
Registratie improductief Uren, Tijd, Kosten van het totale aantal geregistreerde improductieve uren, in opvolgende kolommen uitgesplitst per activiteit
Niet tijdgebonden registraties Bedragen van de Niet tijdgebonden registraties komen voort uit de vinkjes per urenregistratie, zoals Lunch en Maaltijd.
Overig Postcode medewerker Postcode van het woonadres van de medewerker
Postcode locatie Postcode van het bezoekadres van de locatie
Roosterregio (actief) Opsomming in tekst van actieve roosterregio’s waaraan de medewerker gekoppeld is als regiomedewerker
Klokregistratie Uren, Tijd, Kosten geklokte uren in periode
Ingrepen Uren, tijd, kosten van ingrepen, in opvolgende kolommen uitgesplitst per type; TVT, Spaaruren, VAK, ATV
Persoonlijke toeslagen Dit bedrag komt voort uit de salariskaart.
Reiskosten Dit bedrag komt voort uit de salariskaart + de pagina “Extra reiskosten” indien gebruikt.

Rapport: Uren totaal per medewerker inclusief saldi en ATW

Dit rapport toont per medewerker totalen uit de urenregistratie in een periode en is op te vragen via het menu Rapporten en valt binnen de categorie Uren. Er is ook een variant beschikbaar uitgesplitst per afdeling, zie Uren totaal per afdeling inclusief saldi en ATW.

Legenda #

Kolom Omschrijving
Roepnaam Roepnaam van de medewerker
Tussenvoegsels Tussenvoegsels naam van de medewerker
Achternaam Achternaam van de medewerker
Contract Totaal aantal contracturen van de medewerker in de geselecteerde periode
Roosternorm Totaal aantal norm uren van de medewerker in de geselecteerde periode
Rooster totaal Totaal aantal ingeroosterde uren van de medewerker in de geselecteerde periode
Urenregistratie Totaal aantal geregistreerde uren van de medewerker in de geselecteerde periode
Afwijking roosternorm Verschil in aantal uren tussen Urenregistratie en Roosternorm
Productief Totaal aantal geregistreerde uren op productieve activiteiten
Improductief Totaal aantal geregistreerde uren op improductieve activiteiten
AGEB Totaal aantal geregistreerde uren op improductieve activiteit AGEB (aanvullend geboorteverlof)
AGEB dagen Totaal aantal dagen waarop uren AGEB geregistreerd is
ZIEK Totaal aantal geregistreerde uren op improductieve activiteit ZIEK
ZIEK dagen Totaal aantal dagen waarop uren ZIEK geregistreerd is
Toeslag Totale aantal geregistreerde uren in tijdblokken waarop toeslagen van toepassing zijn
Opname VAK Totaal aantal geregistreerde uren op improductieve activiteit VAK
Opname TVT Totaal aantal geregistreerde uren op improductieve activiteit TVT
ATW jeugdige medewerkers Totaal aantal overtredingen van ATW (arbeidstijdenwet) voor jeugdige medewerkers

Rechten #

De gebruikersgroep moet het volgende recht hebben, om het rapport te kunnen raadplegen RAP: Uren totaal per medewerker inclusief saldi en ATW.

Rapport: Uren totaal per afdeling inclusief saldi en ATW #

Dit rapport toont per afdeling totalen uit de urenregistratie in een periode en is op te vragen via het menu Rapporten en valt binnen de categorie Uren. Er is ook een variant beschikbaar uitgesplitst per medewerker, zie Uren totaal per medewerker inclusief saldi en ATW.

Legenda #

Kolom Omschrijving
Afdeling Afdelingsnaam van de verloningsafdeling
Regio Regio in lijn van deze afdeling
Organisatie Organisatie in lijn van deze regio en afdeling
Contract Totaal aantal contracturen van de medewerkers in deze afdeling in de geselecteerde periode
Roosternorm Totaal aantal norm uren van de medewerkers in deze afdeling in de geselecteerde periode
Rooster totaal Totaal aantal ingeroosterde uren van de medewerkers in deze afdeling in de geselecteerde periode
Urenregistratie Totaal aantal geregistreerde uren van de medewerkers in deze afdeling in de geselecteerde periode
Afwijking roosternorm Verschil in aantal uren tussen Urenregistratie en Roosternorm
Productief Totaal aantal geregistreerde uren op productieve activiteiten
Improductief Totaal aantal geregistreerde uren op improductieve activiteiten
AGEB Totaal aantal geregistreerde uren op improductieve activiteit AGEB (aanvullend geboorteverlof)
AGEB dagen Totaal aantal dagen waarop uren AGEB geregistreerd is
Beginsaldo TVT Totaal saldo TVT (tijd voor tijd) van de medewerkers in deze afdeling op de eerste dag van de geselecteerde periode
Eindsaldo TVT Totaal saldo TVT van de medewerkers in deze afdeling op de laatste dag van de geselecteerde periode
Opbouw TVT Totale opbouw TVT van de medewerkers in deze afdeling in de geselecteerde periode
ATW jeugdige medewerkers Totaal aantal overtredingen van ATW (arbeidstijdenwet) voor jeugdige medewerkers

Rechten #

De gebruikersgroep moet het volgende recht hebben, om het rapport te kunnen raadplegen RAP: Uren totaal per afdeling inclusief saldi en ATW.

Rapport MIN-MAX #

Dit artikel gaat over rapportage MIN-MAX uren voor oproepkrachten. Voor het instellen van MIN-MAX contracten zie artikel Contract verlengen.

Het Min-Max urenoverzicht is bedoeld om de werkgever inzicht te geven in de urenregistratie van de oproepkrachten met wie een Min-Max contractafspraak gemaakt is. Uit het rapport komt naar voren of het minimaal aantal uren per periode behaald en/of overschreden is.

Navigatie #

Je navigeert naar het rapport MIN-MAX via het menu Aan-afwezigheid binnen de context Afdeling, Regio en Organisatie.

 

 

 

 

Op het scherm #

 

 

 

 

Hoe werkt het? #

Werkgevers die met oproepkrachten werken, kunnen ervoor kiezen om naast de 0-uren afspraak ook een MIN-MAX afspraak te maken. Binnen het MIN-MAX contract spreken de werkgever en werknemer met elkaar af dat er een minimum aantal uren per periode gewerkt moet worden (MIN). Hiernaast komt het in de praktijk geregeld voor dat de werknemer een urenplafond vaststelt voor het aantal uren dat hij/zij maximaal per periode oproepbaar is (MAX).

 

Het rapport MIN-MAX is bedoeld om de werkgever te helpen met het administreren van verschillen tussen de urenregistratie en de contractverplichting. Daar waar de werknemer een negatief verschil toont, kan de werkgever bepalen de werknemer de komende periode vaker in te roosteren.

Andersom werkt het ook; in het onderstaande voorbeeld heeft de werknemer een positief verschil.

 

 

In deze periode is volgens de MAX afspraak de werknemer tot 64 uur oproepbaar. Er is 71 uur geregistreerd, de werkgever kan nu in overleg met de werknemer besluiten of de 71 uur uitbetaald wordt of dat er 64 uur uitbetaald wordt en men 5 uur TVT opbouwt.

Inhoudsopgave
  • Filters
  • Kolommen
  • Filters gebruiken en beheren
  • Bijzonderheden
  • Legenda
  • Legenda
  • Rechten
  • Rapport: Uren totaal per afdeling inclusief saldi en ATW
  • Legenda
  • Rechten
  • Rapport MIN-MAX
    • Navigatie
    • Op het scherm
    • Hoe werkt het?

Deel dit artikel:

  • Facebook
  • LinkedIn

Was dit nuttig?

  • Blij
  • Normaal
  • Verdrietig

Handige links
  • Inschrijven nieuwsbrief
  • Contact
    Contactinformatie

    Baron de Coubertinlaan 6 unit 11
    2719 EL Zoetermeer
    Zuid-Holland

    +31 (0) 10 218 98 66
    info@staff.nl

    Copyright 2025 © Staff Support B.V.
    • Home
    • Artikelen
      • Before you start
      • Communicatie en informatie
      • Personeel en organisatie
      • Planning en uren
      • Financieel
      • Relatiebeheer
      • Prestatie
      • Koppelingen
      • Beheer
    • Releases
    • Veiligheid
    • Contact