Ben je jouw wachtwoord vergeten? In dit artikel lichten we toe hoe je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan kan vragen. Zo heb je snel weer toegang tot jouw account!
Wachtwoord resetten #
Volg de volgende stappen om je wachtwoord te resetten:
- Klik op “Wachtwoord vergeten?”
- Voer je gebruikersnaam (e-mailadres) in
- Klik op “Wachtwoord resetten”
- Controleer je mailbox voor het ontvangen wachtwoord en volg de stappen uit artikel Inloggen.
.
Let op! Je zou de mail binnen enkele minuten moeten ontvangen. Heb je de mail na 30 minuten nog steeds niet? Controleer dan ook je ongewenste/ SPAM mapjes.
Kan je ook hier de mail niet vinden? Lees dan de laatste tip onder “Tips voor Gebruik”.
Tips voor gebruik #
- Heb je 2 keer op “Wachtwoord resetten” gedrukt? Dan zal je ook 2 mailtjes ontvangen van Staff.
- Het drukken op “Wachtwoord resetten” zorgt er voor dat het voorheen actieve wachtwoord direct vervalt. Deze vervangen we met een nieuw tijdelijk wachtwoord welke per mail zal worden aangeboden. Dit betekent dat altijd alleen de laatste mail het momenteel actieve wachtwoord bevat.
- Heb je de mail niet ontvangen en staat deze ook niet in de spam/ongewensten map? Neem dan contact op met jouw HR afdeling en geef hierbij het volgende aan;
“Mijn e-mail provider lijkt de wachtwoord mail van Staff onterecht als spam af te vangen zonder dat ze deze aan mij aanbieden. Helaas kan ik hierdoor deze mail niet ontvangen. Ik wil jullie verzoeken handmatig een tijdelijk wachtwoord voor mij in te stellen via het Gebruikersbeheer alvorens het vinkje Wachtwoord wijzigen aan te zetten. Zouden jullie dit wachtwoord voor mij in kunnen stellen en deze naar mij kunnen mailen?”