Categorieën bekijken

Koppeling: Temper

3 min leestijd

Temper Logo

 

Introductie #

Flexibel opschalen zonder administratieve rompslomp? Met de koppeling tussen Staff Support en Temper regel je alles direct vanuit Staff Support.

Hoe werkt het?
In de Staff Support-interface kies je per shift of je die wilt invullen met een vaste medewerker of een flexibele kracht via Temper. Kies je voor een flexibele professional, dan wordt deze shift automatisch gepubliceerd op Temper, waar beschikbare freelancers zich kunnen aanmelden. Bij een match wordt alles automatisch verwerkt in Staff Support: je ziet direct wie er komt, hoeveel uur er gewerkt wordt en hebt daarmee in één oogopslag volledig inzicht in de planning en inzet van je team.

Wat betekent dit voor jou?
• Open diensten met één klik uitvragen via Temper
• Geselecteerde professionals komen automatisch in je rooster
• Geen dubbel werk en minder kans op fouten
• Altijd actueel inzicht in arbeidskosten, bezetting en overuren
• Eenvoudige factuurcontrole op basis van naam, datum en andere relevante gegevens.

 


 

Uitleg #

Deze functionaliteit gebruik je wanneer je een dienst uit het Dienstenrooster niet met eigen personeel gevuld krijgt. Je kunt hiermee een dienst op een extern platform plaatsen (Temper), zodat de daarbij aangesloten flexkrachten en freelancers zich kunnen aanmelden voor jouw dienst.

Het systeem heeft een integratie met Temper waarmee je jouw niet-gevulde dienst(en) direct op het platform van Temper kunt plaatsen, zonder dat je daarvoor zelf hoeft in te loggen op Temper. Flexkrachten kunnen zich via de App van Temper aanmelden voor jouw dienst. Wanneer je de gewenste flexkracht in Temper hebt uitgekozen en bevestigt, dan wordt deze flexkracht automatisch zichtbaar in het rooster in Staff. Hier heb je geen handwerk meer aan. Zie onderstaande tutorial hoe dat werkt.

 

 

 


Aanmelden #

Ik wil gebruikmaken van de Staff Support x Temper koppeling. Hoe meld ik me aan? Dat is heel eenvoudig. Klik op de knop hieronder om direct een e-mail te openen:


 

FAQ #

 

Ik ben nog geen klant van Temper. Kan ik gebruikmaken van de koppeling?
 
Nee. Om gebruik te maken van de koppeling moet je eerst klant zijn bij Temper. Je kunt hier klant worden: Word klant van Temper.
Als ik de dienstomschrijvingen in Staff aanpas, wordt dit dan automatisch aangepast in Temper en andersom?
 
Nee. Aanpassingen in Staff worden niet automatisch doorgevoerd in Temper, en omgekeerd ook niet. Wijzigingen in dienstomschrijvingen (jobsettings) moeten altijd handmatig op beide platforms worden doorgevoerd.
Ik kan voor een bepaalde afdeling geen uitvragen doen, maar voor andere afdelingen wel. Hoe kan dit?
 
Waarschijnlijk ontbreekt de mapping in de koppelingadapter van Temper. Dit kan alleen worden toegevoegd door het accountmanagement van Temper in hun adapter.
Kun je vanuit het Dienstenrooster direct een uitvraag doen bij Temper?
 
Ja, dat kan. Hiervoor heb je wel specifieke rechten nodig. De vereiste rol is: Planning: Direct extern personeel aanvragen bij Dienstenrooster.