Dit artikel gaat over de knop Communicatie op het medewerker loket.
Op deze pagina kan de medewerker een bericht sturen naar de leidinggevende of naar de P&O medewerker(s). Een op deze pagina verstuurd bericht wordt automatisch opgeslagen onder de HRM Taken van de betreffende ontvanger. Dit helpt bij het terugzoeken van de communicatie.
Ook is het mogelijk om een bijlage met het bericht mee te sturen. Zo kan de medewerker bijvoorbeeld een gescand loonbelastingformulier aanleveren aan de PZ afdeling.
Bericht opstellen #
Het schrijven van een bericht aan PZ bestaat uit een onderwerp, de tekst van het bericht en de mogelijkheid tot het toevoegen van een eventuele bijlage (met beschrijving).
- Op het medewerker loket; klik Communicatie
- Type het onderwerp in
- Type uw boodschap/vraag
- Voeg eventueel een bijlage toe
- Klik op de knop Gegevens versturen
Informatie voor inrichters: Gebruikers met de rol ..F01: P&O medewerker ontvangen de taak onder hun HRM Taken.