Uren >Veelgestelde vragen Uren 2.0
- Verwerken extra TVT op feestdagen
- Afrondingsverschil bij aanvragen en goedkeuren verlof spaaruren medewerkers
- Hoe kom ik af van standaard dubbele regels in de urenregistratie?
- Werking Vinkboxen in de urenregistratie en bij het klokken verbeterd
- Verbetering filters op Rapport Uren Totaal
- Urenregistratie afsluiten beschikbaar vanaf de pagina Kloktijden evaluatie
- Activiteitenmatrix zonder inactieve organisatorische eenheden
- Update 01-2022 – Foutmelding in Safari bij de pagina Invoeren Flex
- Verbetering filters op Rapport Uren Totaal
- Uren bekijken
- TVT-uren
- Rapport MIN-MAX
- Inzoomen Urenregistratie
- Widget uren cumulatief
- Verloningsrapportage
- Uren Totaal
- Mijn uren
- Urenregistratie persoonsniveau
- Urenregistratie fiatteren
- Urenregistratie eigen uren
- Urenregistratie
- Collectieve TVT-ingrepen
- Slaapdiensten
- Rooster kopiëren naar de urenregistratie
- Nachttoeslag
- Extra Reiskosten
- Consultancy urenregistratie
- Urenregistratie afsluiten beschikbaar vanaf de pagina Kloktijden evaluatie
- Uren registreren over een langere periode
- Uren registreren voor jongeren onder de 16
- Feestdagen registreren
- Urenregistratie op afdelingsniveau
- Urenregistratie instellingen per medewerker
- Urenregistratie instellingen inclusief afsluitdatum aanpassen
- Activiteit “Wet Betaald Ouderschapsverlof / WBO”
- Uren normen
- Seniorenregeling met spaaruren
- Inrichting urenregistratie
- Activiteitenmatrix zonder inactieve organisatorische eenheden
- Activiteitenmatrix
- Medewerkers inlenen/uitlenen
- Grenswaarden per afdeling tbv facturatie & sturing
- Ik kan geen gebruiker aanmaken
- Achteraf gebruikers aanmaken
- Gebruiker aanmaken tijdens invoeren personeelslid
- Administratiegroepen toekennen en verwijderen
- Gebruikersbeheer – Landingspage
- Administratie toekennen en verwijderen
- Rollen toekennen en verwijderen
- Gebruikersgroepen toekennen en verwijderen
- Tijdelijke gebruikersvervanging
- Gebruikers overnemen
- Gebruikersaccount deactiveren
- Wachtwoord handmatig aanpassen voor een gebruiker
- Uitgaande email voor een gebruiker blokkeren
- Gebruikersnaam en gebruikers-email wijzigen
- 2-stap authenticatie methode
- 1. Hoe log ik in?
- 4. Notificaties en berichtencentrum
- 5. Bekijk mijn Profiel
- 6. Haal het maximale uit je dashboard (In ontwikkeling)
- 7. Stel je favorieten in
- 8. De Staff Medewerker App verkennen
- Logo aanpassen
- Locatie toevoegen d.m.v. kopiëren
- Rol aanmaken voor een afdeling, regio of organisatie.
- Verbetering (opnieuw) versturen welkomstmail
- SMTP Server voor uitgaande mail instellen
- Rolmatrix
- Rechten
- Raadplegen Rechten
- Paginarechten
- Afdeling toevoegen
- Medewerker loket
- Manager loket
- Gebruikersgroepen
- Gebruiker overnemen
- Ik krijg de melding “Uw login is gedeactiveerd”
- Hoe vind ik inactieve / verborgen items? (Medewerker, afdeling, administratie, etc.)
- Uitbetalen TVT
- Saldo verlofuren (status uitgebreid)
- Verlof
- Verlof overzicht wettelijk- en bovenwettelijk saldo per medewerker op Afdelings-, Regio- en Organisatieniveau
- Urencalculator bij Verlof Muteren hersteld
- Verlof inrichting en periode blokkeren
- Verlof aanvragen
- Vakantie jaaroverzicht
- Vakantie aanvraag goedkeuren
- Praktijkvoorbeeld – contractwijziging
- Extra verlofuren
- Weergave fout hersteld in het overzicht Verlof Status Uitgebreid
- Verlof types aanvragen instelbaar gemaakt
- Ingrepen
- Implementatie Verlofuren geavanceerd ( incl. (Boven)wettelijke verlofuren)
- Verlof – Uitbreiding inzage verlofdagen
- Verlof Totaal (beta)
- Werken met Min-Maxers
- Voorbeeldberekening verloftoekenning (in een gebroken maand)
- De verlofmodule inrichten
- Verjaringsoverzicht
- Verlofmanager aanpassen
- Verlofuren opnieuw verstrekken
- Verlofuren opnieuw verstrekken
- Collectief – Toekennen VAK en ATV aan oproepkrachten
- Collectief – overnemen
- Collectief – verstrekken
- Collectief – startwaarden
- Verbetering van het Weekoverzicht Beschikbaarheid
- Beschikbaarheid
- Managen op welke dagen en tijden beschikbaarheid kan worden opgegeven
- Weekoverzicht – Overzicht van de opgegeven beschikbaarheid per week genereren
- Dagoverzicht – Overzicht van de opgegeven beschikbaarheid per dag genereren
- Bericht sturen naar medewerkers van een afdeling via de beschikbaarheid
- Opgegeven beschikbaarheid van mijn medewerkers vastzetten voor een week
- Mijn beschikbaarheid opgeven over een periode
- Mijn beschikbaarheid opgeven
Releases > 2023.03 Maart
Releases > 2023.02 Februari
- Raadplegen: Jaarlijst activiteit per afdeling, medewerker, maand
- Periode selectie update
- Uren Evaluatie Bèta update 2023.02
- Crediteren factuurregel-factuur valt nu altijd terug op het gebruikte sjabloon
- Totaalbedrag inclusief en exclusief BTW zichtbaar gemaakt in overzicht facturen
- Uitlijning debiteuren facturatie verbeterd
- “Administratie” menu-item zichtbaar na opzoeken locatie
- Visuele verbeteringen aan diverse pagina’s (UI updates) 2022.12
- Artikel Totaal parameters uitgebreid
- “Einde contract datum” signaal verbeterd
- Verbeteren selectiemogelijkheden in Regio-Prestatie > Resultaat
- Nmbrs: Handmatig stroken importeren
- Uren informatie toegevoegd aan Relatie Overzicht
- Basiswerking opdrachten roosteren in lijn getrokken met diensten roosteren
- Inkoop informatie toegevoegd aan Relatie Overzicht
- Visuele verbeteringen aan diverse pagina’s (UI updates)
- Agendadiensten uitvragen bij de regio
- Projecten Totaal
- Toevoegen kolom aan verloningsoverzicht uren activiteit “WBO”
- Contactpersoon totaal verbeterd met kolomkeuze en doorklikken
- Uren evaluatie 2.0 verbeteringen massa mutatie, aantal datagrid resultaten
- Contactpersonen met link ‘ex werknemer’ niet standaard zichtbaar bij zoeken
- Afboeking via collectief verjaren zichtbaar gemaakt in “Status uitgebreid”
- Dialoogschermen verbeterd op de landingspagina’s Relatie → Overzicht en Persoon → Overzicht
- Persoon volledig verwijderen alleen mogelijk met speciale Rol
- Aangevinkte kolommen opslaan in Totaal rapportage filters
- Verbeteringen Personeel Totaal
- Intakeformulier nieuwe medewerker
- Onderbouwing bij abonnementsfacturatie nu toe te voegen aan factuur
- Verbeteringen aan de pagina Dienstverband → Salarisevaluatie
- Werkschema op contractpagina alleen bewerkbaar met juiste rechten
- Filters op Ruilverzoeken in het rooster verbeterd
- Landingspagina Relatie (vroege toegang)
- Locatiecode opvoeren bij locatiedetails van een Relatie
- Onderbouwing bij abonnementsfacturatie nu toe te voegen aan factuur
- Werking Vinkboxen in de urenregistratie en bij het klokken verbeterd
- Uitbreiding NMBRS Koppeling: Overnemen Salaris- en Contractinfo
- Uitbreiding AFAS koppeling: “salarisinfo overnemen”
- Wijziging in de werking van de selectievinkjes bij de NMBRS Uren Export
- Zelf samen te stellen omzet draaitabel (Test & Vroege toegang)
- Opmerking kunnen invoeren op Regiodiensten
- In behandeling genomen Regiodiensten niet meer bewerkbaar
- NMBRS Uren en ORT Export voor oproepkrachten verbeterd
- Verlof overzicht wettelijk- en bovenwettelijk saldo per medewerker op Afdelings-, Regio- en Organisatieniveau
- Verbetering van het Weekoverzicht Beschikbaarheid
- Verbetering (opnieuw) versturen welkomstmail
- Verbeteren performance Regio-Prestatie →Productiviteit → Realisatie
- Verbetering weergave van opmaak in de Nieuws Pop-Up
- Verbetering filters op Rapport Uren Totaal
- Artikelen inleveren op de pagina Artikelen
- Urencalculator bij Verlof Muteren hersteld
- Activiteit “Wet Betaald Ouderschapsverlof / WBO”
- Taakonderwerp meegenomen bij aanmaken vervolgtaak
- Export uren naar NMBRS flexibel gemaakt
- Importeren toekomstige medewerkers met de NMBRS-koppeling
- Instellen algemene systeem CAO voor hospitality
- Inrichting exporteren/importeren
- Stampagina Projecten
- Inkoop Totaal
- AFAS uitdienst datum overnemen in Staff
- Alternatieve namen instellen vaste velden omzetregistratie
- Jaaropgaves importeren via de Nmbrs koppeling
- Fouten m.b.t. “Extra diensten” verholpen in app Planning
- Weergave fout hersteld in het overzicht Verlof Status Uitgebreid
- Verlof types aanvragen instelbaar gemaakt
- Ophalen loonstroken met de NMBRS koppeling verbeterd
- Taakstatus ‘afgehandeld’ onafhankelijk van wijzigingen in Status en Fase
- Startdatum van de functie tonen in het rapport Personeel Totaal
- Foutmelding Kloktijden Import SNL API opgelost
- Opmaak creditfactuur flexibel instelbaar gemaakt
- Deadline niet meer verplicht op een taak
- Output NMBRS uren export vergroot met alle geregistreerde uren
- Batchverwerking facturen verzenden gerepareerd
- Agenda-items / opdrachten ook tonen in het dienstenrooster
- Toekomstige medewerkers ook importeren met de AFAS koppeling
- Verwerking adres gegevens verbeterd met de AFAS koppeling
- Widget uren cumulatief
- Aanpassing op de functionaliteit collectieve salarisverhoging
- Bonus Totaal
- AFAS uren export (klantspecifiek)
- Mijn agenda (BETA)
- Regio-Prestatie productiviteit rapporten uitgebreid met slimme filters
- Updates aan de Koppeling Loket.nl
- Foutmelding bij het invoeren van een Relatie
- Nieuwe factuur o.b.v. losse factuurregels aanmaken via het plusje boven de zoekbalk
- Startdata bij Periode Roosteren standaard op ‘deze week’
- Noodnummers toegevoegd aan Rapport Personeel Totaal
- Gecrediteerde abonnementsfacturen worden onterecht als omzet taak tegengeboekt
- Projectrapportage bevat afwijkende inhoud na het versturen
- Verbeteringen bij aanmaken van factuur o.b.v. losse factuurregels
- Omschrijving en Resultaat van taken tonen in Rapport Taken Totaal
- Zoekfilter op de Pagina waar de roosterdiensten geconfigureerd worden
- Urenregistratie afsluiten beschikbaar vanaf de pagina Kloktijden evaluatie
- Inrichting negatieve uren exporteren o.b.v. Activiteitcodes
- Taken handmatig gekoppeld aan projectitem niet zichtbaar in Taken Totaal
- Gedeactiveerde taak Typeringen worden nog getoond bij Taken
- Pagina Invoeren Flex toont geen naam bij ingevulde dienst
- Salarisstroken import vanuit NMBRS uitgebreid met vorig jaar
- Taken Totaal filter ‘Laatste Wijziging’ geeft geen resultaten
- Uitbreidingen Personeel Totaal: filters peildatum en Personalia
- Filters opslaan bij rapport Taken Totaal
- Activiteitenmatrix zonder inactieve organisatorische eenheden
- Implementatie Verlofuren geavanceerd ( incl. (Boven)wettelijke verlofuren)
- Terugkerende taken (taakreeks)
- Omzet Totaal
- Activiteitenmatrix
- Totaal overzicht alle Raadplegen Rapporten
- Inrichten losse conceptfactuur (BETA)
- Aanmaken losse conceptfactuur (BETA)
- Update 01-2022 – Aanmaken omzetgroepen en betaalwijzen d.m.v. automatische import
- Update 01-2022 – Abonnees toevoegen aan ‘Mijn rapporten’
- Update 01-2022 – Te factureren taken werden onjuist getoond in het debiteuren overzicht
- Update 01-2022 – Verbetering bij het inrichten van roosterdiensten
- Update 01-2022 – Onterechte ‘succes’ melding bij Importsheet locatiebudgetten
- Update 01-2022 – Gedeeltelijke periode bij de abonnementsfacturatie
- Update 01-2022 – Adres gegevens tonen in Personeel Totaal
- Update 01-2022 – Pop-up Ingrepen doen na contractwijziging
- Update 01-2022 – Foutmelding in Safari bij de pagina Invoeren Flex
- Countler (omzet)
- Inkopen importeren (koppeling Sligro)
- Update 01-2022 – Onterechte ‘succes’ melding bij Importsheet locatiebudgetten
- Exporteren uren naar Connexie
- De Aanwezigheid-Module i.c.m. Datafox
- AFAS automaten omzet importeren
- Troubleshooten AFAS / Loket.nl uit dienst datum niet verwerkt
- Uitbreiding AFAS koppeling: “salarisinfo overnemen”
- Troubleshooten AFAS / Loket.nl missende medewerker
- AFAS uitdienst datum overnemen in Staff
- Toekomstige medewerkers ook importeren met de AFAS koppeling
- Verwerking adres gegevens verbeterd met de AFAS koppeling
- AFAS uren export (klantspecifiek)
- AFAS Voorbeeld medewerkers
- Troubleshooten AFAS / Loket.nl uit dienst datum niet verwerkt
- Uren export inrichten en testen voor Loket.nl en NMBRS
- Troubleshooten AFAS / Loket.nl missende medewerker
- Updates aan de Koppeling Loket.nl
- Nmbrs: Handmatig stroken importeren
- Uitbreiding NMBRS Koppeling: Overnemen Salaris- en Contractinfo
- Wijziging in de werking van de selectievinkjes bij de NMBRS Uren Export
- NMBRS Uren en ORT Export voor oproepkrachten verbeterd
- Export uren naar NMBRS flexibel gemaakt
- Uren export inrichten en testen voor Loket.nl en NMBRS
- Importeren toekomstige medewerkers met de NMBRS-koppeling
- Ophalen loonstroken met de NMBRS koppeling verbeterd
- Output NMBRS uren export vergroot met alle geregistreerde uren
- Salarisstroken import vanuit NMBRS uitgebreid met vorig jaar
- Inrichting negatieve uren exporteren o.b.v. Activiteitcodes
- Slaapdiensten en de verwerking hiervan in Nmbrs
- Update 01-2022 – Import salariswaarde met de NMBRS koppeling
- Nmbrs koppeling – Wat moet ik doen als klant?
Taken >4.0 Updates
- Taakonderwerp meegenomen bij aanmaken vervolgtaak
- Taakstatus ‘afgehandeld’ onafhankelijk van wijzigingen in Status en Fase
- Deadline niet meer verplicht op een taak
- Omschrijving en Resultaat van taken tonen in Rapport Taken Totaal
- Taken handmatig gekoppeld aan projectitem niet zichtbaar in Taken Totaal
- Gedeactiveerde taak Typeringen worden nog getoond bij Taken
- Taken Totaal filter ‘Laatste Wijziging’ geeft geen resultaten
- Filters opslaan bij rapport Taken Totaal
- Terugkerende taken (taakreeks)
- Update 01-2022 – Taken totaal
- Update 01-2022 – Kolom “Project item” toevoegen aan Taken Totaal
- Update 12-2021 – Taken totaal
- Update 01-2022 – Relatie projecttaak tonen in Taken totaal
- Gemiddelde besteding
- Adressenlijst
- Projectrapportage, incl. kosten, omschrijving en resultaat
- Mijn Rapporten (abonneren op raadplegen rapportages)
- Raadplegen: Jaarlijst activiteit per afdeling, medewerker, maand
- Projectrapportage bevat afwijkende inhoud na het versturen
- Update 01-2022 – Abonnees toevoegen aan ‘Mijn rapporten’
- Artikel totaal
- Bonus Totaal
- Kantoorkas totaal
- Uitbreidingen Personeel Totaal: filters peildatum en Personalia
- Omzet Totaal
- Update 01-2022 – Adres gegevens tonen in Personeel Totaal
- Verlof Totaal (beta)
- Gebruiker Totaal
- Facturatie Totaal
- Personeel Totaal
- Uren Totaal
Prestatie >2.5 App: Regioprestatie
- Regio-prestatie AP
- Verbeteren performance Regio-Prestatie →Productiviteit → Realisatie
- Regio-prestatie resultaat
- Regio-prestatie omzet
- Locatiebudgetsheet
- Resultaat
- Regio-prestatie
- Omzet prestatie
- Omzet ontwikkeling
- Budget Jaarverdeling
- Budget
- Locatiebudgetsheet
- Resultaat
- Brutowinstmarge: Target aanpassen
- Widget brutowinstmarge
- Inkoopruimte
- Inkoop budget (targets)
- Brutowinstmarge instellingen
- Brutowinstmarge
- Locatiebudgetsheet
- Activiteit toevoegen aan arbeidsproductiviteit instellingen
- Widget arbeidsproductiviteit
- Verbeteren performance Regio-Prestatie →Productiviteit → Realisatie
- Regio-prestatie
- Personeel budget instellingen
- Bezettingsgraad
- Locatiebudgetsheet
- APG target aanpassen
- Omzetgroep toevoegen aan arbeidsproductiviteit instellingen
- Arbeidsproductiviteit instellingen
- Arbeidsproductiviteit
- APG Verschillen
Facturatie > 4.0 Updates
- Crediteren factuurregel-factuur valt nu altijd terug op het gebruikte sjabloon
- Totaalbedrag inclusief en exclusief BTW zichtbaar gemaakt in overzicht facturen
- Uitlijning debiteuren facturatie verbeterd
- Onderbouwing bij abonnementsfacturatie nu toe te voegen aan factuur
- Opmaak creditfactuur flexibel instelbaar gemaakt
- Batchverwerking facturen verzenden gerepareerd
- Nieuwe factuur o.b.v. losse factuurregels aanmaken via het plusje boven de zoekbalk
- Gecrediteerde abonnementsfacturen worden onterecht als omzet taak tegengeboekt
- Verbeteringen bij aanmaken van factuur o.b.v. losse factuurregels
- Aanmaken losse conceptfactuur (BETA)
- Update 01-2022 – Te factureren taken werden onjuist getoond in het debiteuren overzicht
- Update 01-2022 – Gedeeltelijke periode bij de abonnementsfacturatie
- Update 01-2022 – Gedeeltelijke periode bij de abonnementsfacturatie
- Foutieve factuur verwijderen of crediteren
- Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen
- Abonnementsfacturatie
- Herinneringen en creditnota’s versturen
- Taakfacturatie
- Taakfacturatie inrichten
- Foutieve factuur verwijderen of crediteren
- Herinneringen en creditnota’s versturen
- Factureren
- Facturen
- Facturatie inrichting en configuratie
- Inrichten losse conceptfactuur (BETA)
- Facturatie
- Herinneringen en creditnota’s versturen
Relaties >4.0 Updates
- Inkoop informatie toegevoegd aan Relatie Overzicht
- Dialoogschermen verbeterd op de landingspagina’s Relatie → Overzicht en Persoon → Overzicht
- Locatiecode opvoeren bij locatiedetails van een Relatie
- Foutmelding bij het invoeren van een Relatie
- Contactpersoon verbergen
- Bedrijfslogo uploaden voor een relatie
- Leverancier toevoegen
- Aan contractant gekoppelde relatie wijzigen
- Debiteuren voor facturatie (439858)
- Omzetprognose
- Omzet ontwikkeling
- Gemiddelde besteding
- Budget
- Omzet Totaal
- Grootboekrekeningnummer betaalwijze wijzigen (per datum)
- Zelf samen te stellen omzet draaitabel (Test & Vroege toegang)
- Update 01-2022 – Aanmaken omzetgroepen en betaalwijzen d.m.v. automatische import
- Update 12-2021 – Aanmaken omzetgroepen en betaalwijzen d.m.v. automatische import
- Uitgebreide toelichting inhoud omzetregistratie
- Alternatieve namen instellen vaste velden omzetregistratie
- Uitlezen registratie cockpit
- Omzetgroep/betaalwijze toevoegen aan kassa
- Omzetregistratie import logs verwijderen
- Uitgebreide toelichting inhoud omzetregistratie
- Omzetregistratie
- Omzetgroep aanmaken
- Klantspecifieke betaalwijze aanmaken
- Grootboekrekeningnummer koppelen aan bestaande algemene (MaxCC) betaalwijze
- Grootboekrekeningnummer koppelen aan bestaande klantspecifieke betaalwijze
- Grootboekrekeningnummer betaalwijze wijzigen met terugwerkende kracht
- Aanmaken grootboekrekeningnummer
- Omzetregistratie inrichting aanpassen
- Omzet registreren
- Beschermd: Instellingen (Uren)
- Activiteiten beheren
- Uren evaluatie [bèta]
- Urenregistratie instellingen inclusief afsluitdatum aanpassen
- Verloningsrapportage
- Uren Totaal
- Uren Evaluatie Bèta update 2023.02
- Werking Vinkboxen in de urenregistratie en bij het klokken verbeterd
- Verbetering filters op Rapport Uren Totaal
- Activiteit “Wet Betaald Ouderschapsverlof / WBO”
- Widget uren cumulatief
- Urenregistratie afsluiten beschikbaar vanaf de pagina Kloktijden evaluatie
- Activiteitenmatrix zonder inactieve organisatorische eenheden
- Update 01-2022 – Foutmelding in Safari bij de pagina Invoeren Flex
- Seniorenregeling met spaaruren
- Afrondingsverschil bij aanvragen en goedkeuren verlof spaaruren medewerkers
- Introductiepagina Spaaruren
- Urenregistratie instellingen per medewerker
- Verwerken extra TVT op feestdagen
- Urenregistratie persoonsniveau
- Urenregistratie fiatteren
- Urenregistratie eigen uren
- Urenregistratie
- TVT-uren
- Collectieve TVT-ingrepen
- Slaapdiensten
- Rooster kopiëren naar de urenregistratie
- Rapport MIN-MAX
- Nachttoeslag
- Inzoomen Urenregistratie
- Inrichting urenregistratie
- Extra Reiskosten
- Activiteitenmatrix zonder inactieve organisatorische eenheden
- Activiteitenmatrix
- Medewerkers inlenen/uitlenen
- Uren registreren over een langere periode
- Uren registreren voor jongeren onder de 16
- Hoe kom ik af van standaard dubbele regels in de urenregistratie?
- Mijn uren
- Feestdagen registreren
- Urenregistratie op afdelingsniveau
- Rooster vullen over een langere periode
- Plannen Expert
- Rooster Automaat (diensten)
- Rooster Automaat (drukte) !! Onder voorbehoud !!
- Roosteren van regiokrachten
- Diensten inrichten
- Diensten-roosteren Flex
- Dienstenrooster maken
- Inschrijven op diensten (open diensten)
- Roosterdiensten invulling
- Roostersjablonen inrichten
- Rooster kopiëren over een periode
- Rooster kopiëren naar de urenregistratie
- Aanmaken nieuwe dienst
- Rooster verwijderen over een langere periode
- Rooster kopiëren over een langere periode
- Agendadiensten uitvragen bij de regio
- Filters op Ruilverzoeken in het rooster verbeterd
- Opmerking kunnen invoeren op Regiodiensten
- In behandeling genomen Regiodiensten niet meer bewerkbaar
- Agenda-items / opdrachten ook tonen in het dienstenrooster
- Startdata bij Periode Roosteren standaard op ‘deze week’
- Zoekfilter op de Pagina waar de roosterdiensten geconfigureerd worden
- Pagina Invoeren Flex toont geen naam bij ingevulde dienst
- Update 01-2022 – Verbetering bij het inrichten van roosterdiensten
- Roosteren Flex
- Inzoomen rooster
- Rooster verwijderen over een langere periode
- Rooster kopiëren over een langere periode
- Diensten ruilen beheren
- Diensten ruilen met collega’s
- Filters op Ruilverzoeken in het rooster verbeterd
- Slaapdiensten
- Rusttijden instelling minimaal onafgebroken rust
- Roostergroepen
- Roosteren
- Mijn rooster
- 4-weken rooster
- Rusttijden instelling minimaal onafgebroken rust
- Rooster verwijderen over een langere periode
- Rooster kopiëren over een langere periode
- Rooster kopiëren naar de volgende week
- Personen roosteren – contracturen laatste week van het jaar
- HR Cockpit
- HR Cockpit – Verloop
- Jubilea
- Kwaliteit: Functioneren & Evaluaties
- Vaardigheden beheren
- Boodschap voor personeelszaken
- Communicatie met PZ
- Nieuwsberichten plaatsen
- Salaris informatie
- 7. Stel je favorieten in
- Bibliotheek onderhouden
- Landingspage Persoon
- Functies beheren
- Welkomstmail opnieuw versturen
- Dialoogschermen verbeterd op de landingspagina’s Relatie → Overzicht en Persoon → Overzicht
- Persoon volledig verwijderen alleen mogelijk met speciale Rol
- Verbeteringen aan de pagina Dienstverband → Salarisevaluatie
- Werkschema op contractpagina alleen bewerkbaar met juiste rechten
- Startdatum van de functie tonen in het rapport Personeel Totaal
- Aanpassing op de functionaliteit collectieve salarisverhoging
- Noodnummers toegevoegd aan Rapport Personeel Totaal
- Update 01-2022 – Adres gegevens tonen in Personeel Totaal
- Medewerker uurkosten (kostprijs)
- Wijziging kostprijs medewerker bij wijzigen van salaris “inclusief” naar “direct uitkeren”
- Bestanden Totaal
- Salarisstroken en jaaropgaven
- Door medewerkers standaard inzichtelijke documenten
- Documenten Uploaden
- Contracten en afspraken
- Overzicht van filetypes per pagina
- Correspondentie (Mergen)
- Collectieve salarisverhoging doorvoeren
- Verbeteringen aan de pagina Dienstverband → Salarisevaluatie
- Exporteren en importeren doorbelastingstarieven
- Voorschot
- Salaris wijzigen
- Gratis Maaltijd registratie
- Aanpassing op de functionaliteit collectieve salarisverhoging
- Salariscommunicatie indienen
- Dienstverbanden en contracten toevoegen / aanpassen / verwijderen
- Wijziging kostprijs medewerker bij wijzigen van salaris “inclusief” naar “direct uitkeren”
- Loonheffingskorting aanpassen
- Lage WW-Premie
- Medewerker uit dienst melden
- Afdeling aanpassen
- Vakkracht
- Uniek personeelsnummer instelling
- Salaris wijzigen
- Praktijkvoorbeeld – contractwijziging
- Overgang naar andere organisatie
- Medewerker opnieuw in dienst nemen
- Extra Reiskosten
- Functie wijzigen
- Contract wijzigen/verlengen
- FAQ: Wat te doen bij fout in overgang naar andere organisatie
- Hoe pas ik de begindatum van een medewerker aan?
- Medewerker met een 2e dienstverband / contract invoeren
- Vakkrachten
- Werken met Min-Maxers
- Werkschema
- Dienstverbanden en contracten toevoegen / aanpassen / verwijderen
- Jubileum berekening
- Loonheffingskorting aanpassen
- Werkgever loket
- Telefoon- en adressenlijst
- Smoelenboek
- Personalia wijzigen
- Uitzendkracht toevoegen
- Nieuwe medewerker
- Medewerker ingevoerd op de verkeerde organisatie
- Medewerker verwijderen
- Adreswijziging
- Adressenlijst
- Adres
- Communicatiemiddelen
- Aanpassen stamgegevens van een medewerker
- Mailadres wijzigen
- Batch mutaties (medewerkers verwijderen)
- Ik krijg de melding “Uw login is gedeactiveerd”
- Connexie medewerker vroegtijdig zichtbaar maken in Staff
- Functies beheren
- Medewerker toevoegen / aanpassen
- Jubileum berekening